• امروز : دوشنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۴
  • برابر با : Monday - 18 August - 2025
کل اخبار 6539

صدای حوزه امروز

پاسخ انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به بیانیه تسلیم جبهه اصلاحات نقدی بر نقد بی پرده خانم اسماعیل زاده به صحبت های استاد پناهیان در باب امر به معروف و نهی از منکر طلبه خبرنگاری که شیفته آموختن بود / روزت مبارک محمد جان! عدالت آموزشی و چالش‌های ساختاری در حوزه علمیه از منظر استاد وکیلی آیا انبیای الهی مشاهده این همه رنج و مصیبت مردم مظلوم غزه را تحمل می کردند؟ کانون‌های عظیم تبلیغی؛ مأموریت‌های سه‌گانه و واقعیت امروز خطر جایگزینی اجتماعی در کمین روحانیت حوزه علمیه و تابلوی ایست پست‌مدرنیسم جامعه از کارِ حوزه بی‌خبر است تجلیل مدیران حوزه‌های علمیه کشور از حماسه‌آفرینی ملت ایران و تاکید بر حمایت تام از نظام و رهبری گردهمایی خانوادگی برگزیدگان گروه‌های تبلیغی استان آذربایجان شرقی تصمیم های خردی که به وقتش اتخاذ نشده اند! روحانیت در خط مقدم خدمت/ روحانی و مداح رامشیری نماد خدمت شدند روایت شیخ اسماعیل رمضانی از عصر هوش مصنوعی و لزوم تغییر سبک آخوندی!

13
در ادامه دیدارهای پایگاه خبری با مراکز و مجموعه های حوزوی صورت گرفت؛

دیدار مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات با مدیران پایگاه خبری صدای حوزه

  • کد خبر : 38664
  • 01 اسفند 1400 - 16:30
دیدار مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات با مدیران پایگاه خبری صدای حوزه
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، با حضور در پایگاه خبری صدای حوزه، با مدیر مسئول و سردبیر مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، با حضور در این پایگاه خبری، با مدیر مسئول و سردبیر مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام برزگار با تشریح چشم انداز و افق صدای حوزه در میان رسانه های حوزوی از ماموریت های این پایگاه خبری به روایت درست و واکنش سریع نسبت به اتفاقات روز حوزه و جامعه اشاره کرد و به ضرورت چابک سازی در رسانه ها تاکید نمود. مدیر مسئول صدای حوزه در نسبت با برخی مراکز و مجموعه های حوزوی نیز با تقدیر از فعالیت ها و تلاش های علمی و آموزشی صورت گرفته، از مسیرهای موجود ارتباط گیری انتقاد نمود و به جدی گرفتن انعکاس بیرونی مجموعه ها و ضرورت تصویرسازی صحیح از حوزه و روحانیت اشاره داشت.

حجت الاسلام محمدلو سردبیر پایگاه خبری صدای حوزه نیز ضمن تحسین از اتفاقات علمی و جریان دانشی حوزه و مراکز حوزوی خصوصا دفتر تبلیغات حوزه، با اشاره به ضرورت بازنگری در شیوه بازنمایی فعالیت‌ها و عملکرد مراکز حوزوی از جمله دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به نقش پررنگ رسانه‌ها در مهندسی و مدیریت افکار عمومی در عصر جدید، ضروری‌ست که مدل کنشگری محموعه های حوزوی در نسبت با رسانه ها به تعریف دقیق تر و اثرگذارتری منتج شود تا اتاق های فکر و اندیشه در سیستم حوزه و روحانیت و مجموعه های منتسب، از واقعیت های میدانی و ذهنیت ها و ارتکازات عمومی فاصله نگیرد.

حجت الاسلام دکتر احمداولیایی نیز در این گفت و گو ضمن تقدیر از فعالیت‌های پایگاه خبری صدای حوزه به تبیین ظرفیت های دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در عرصه های مختلف تبلیغ، آموزش، پژوهش، پاسخگویی و فضای مجازی پرداخت و تأکید کرد که رسانه ها به ویژه رسانه حوزوی موفق و کارآمد صدای حوزه می توانند در بازنمایی این ظرفیت ها دفتر تبلیغات را همراهی کنند.


اولیایی با اشاره به ضرورت نقد سازنده ی نهاد های حوزوی گفت: قطعا نقد نهادهای حوزوی به بالندگی آن ها کمک می کند اما روش شناسی نقد نهادهای حوزوی باید تدوین شود. حوزه به مثابه یک خانواده است و رسانه های حوزوی که خود قطعا عضوی از این خانواده هستند شاید لزوما نیاز نباشد که مشکلات خانوادگی حوزه را به بیرون از این نهاد مقدس منتقل کنند.
اولیایی از طرف دیگر، لازمه جهاد تبیین در نسبت با وظیفه رسانه های حوزوی با حوزه را بیان دستاوردها و رسالت ها بجای بیان دائمی نقاط ضعف دانست و رسانه های حوزوی را بهترین یار و یاور نهاد های حوزوی تلقی کرد. در ادامه نیز چگونگی همکاری بیشتر صدای حوزه با دفتر تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت و برخی سوالات و شبهات درباره دفتر تبلیغات نیز مورد تضارب و گفتگو واقع شد.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=38664

مطالب مرتبط

16مرداد
طلبه خبرنگاری که شیفته آموختن بود / روزت مبارک محمد جان!
در آستانه روز خبرنگار و به یاد مرحوم

طلبه خبرنگاری که شیفته آموختن بود / روزت مبارک محمد جان!

15مرداد
زنگ خطر جنگ قریب‌الوقوع در برابر چین
تحلیلی در رابطه با تحرکات نظامی آمریکا در شرق آسیا؛

زنگ خطر جنگ قریب‌الوقوع در برابر چین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.