• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6239اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

1
فراگیرترین دوست داشتنیِ همه مردم جهان:

فرمول جذابیت در یک کلمه!

  • کد خبر : 41039
  • 27 فروردین 1401 - 18:40
فرمول جذابیت در یک کلمه!
عمیق‌ترین و فراگیرترین دوست داشتنیِ همه مردم جهان موجودی است به نام الله. یکایک افراد بشر به عمق ناپیدایی به این موجود علاقه مندند و این سرشت و فطرتی است که در جانمان نهاده شده

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، فکر کردن راجع به جذابیت و مورد توجه گرفتن ته دل همه ما را یک قلقلکی میدهد. دوست داریم انسان های کاریزماتیک باشیم و نگاه ها را به سمت خود بکشیم. فارغ از اینکه این احساس نیاز چقدر واقعی است، شما را دعوت میکنم به خواندن فرمول اصلی جذابیت.

شاید پول

۱. ممکن است بگویید راز جذابیت پول است. کسی که پولدار شد حتما مورد توجه همه است. باید عرض کنم که کاملا درست است. اما این خصوصیتِ پول است و نه شما. اگر پولی نبود شما هم ارزشی ندارید. و اگر پولدار باشید بازهم از ته دل از جذابیتتان راضی نخواهید بود. فکرش هم مشمئز کننده است که به خاطر پول به شما توجه کنند.

زیبایی چهره بهتر از پول

 ۲. زیبایی چهره هم خوب است. از پول بهتر است چون مربوط به خودتان است. اما زیبایی یک نعمت خدادادی است و نظر شما در شکل گیری چهره‌تان نقشی ندارد. البته ممکن است بتوان زیبایی تصنعی و ساختگی برای خود دست و پا کرد. اما هیچ یک از زیبایی های خدادادی و ساختگی دوام ندارند. از پنجاه سالگی به بعد باید به دست به دامن عمل های زیبایی متعدد شوید و در نهایت این گذر ایام و پیری است که موفق می‌شود.

استعداد یا مهارت خاص

 ۳. استعداد یا مهارت خاص هم از دو مورد اول بهتر است چرا که اصالت دارد و اتصالش به ما واضح است. هرکسی میتواند داشته باشد و زائل شدنی نیست. اما دو نقص جدی دارد. یکی اینکه همه مهارت ها و استعداد ها برای همه جذاب نیستند و دیگر اینکه با مرگ ما زائل میشود. بله بعد از مرگ هم میتوان جذاب بود.

از این قبیل موارد مثل قدرت، شهرت، اختراع یا کشف بزرگ و… میتوان شمرد که همگی دارای نقص های جدی در محبوبیت هستند. ما به دنبال عمیق‌ترین و فراگیرترین نوع جذابیتی هستیم که تا ابد باقی بماند…

قرب به خدا به طرز وحشتناکی تا ابد جذابتان میکند

عمیق‌ترین و فراگیرترین دوست داشتنیِ همه مردم جهان موجودی است به نام الله. یکایک افراد بشر به عمق ناپیدایی به این موجود علاقه مندند و این سرشت و فطرتی است که در جانمان نهاده شده. قرب حقیقی به این منبع لایزال جذابیت، شما را به طرز وحشتناکی تا ابد جذاب خواهد کرد چرا که خود وعده داده:

“إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا”
«همانا آنان که به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آنها را (در نظر خلق و حق) محبوب می‌گرداند»(مریم/۹۶)

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41039
  • نویسنده : علی محمدی راد
  • منبع : شبکه های اجتماعی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.