• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5

امید را سانسور کنید؛ فقط خریدار خبرهای تلخ!

  • کد خبر : 24750
  • 20 شهریور 1400 - 12:51
امید را سانسور کنید؛ فقط خریدار خبرهای تلخ!
تا چند هفته قبل، روزانه پانصد تا ششصد هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق می شد و حتی چند روزی، روند کاهشی پیدا کرد و موجب تشکیل صف و نارضایتی شد.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، محمدایمانی در کانال ایتای خود نوشت:

تا چند هفته قبل، روزانه پانصد تا ششصد هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق می شد و حتی چند روزی، روند کاهشی پیدا کرد و موجب تشکیل صف و نارضایتی شد.

این اتفاق، با شش روز تعطیلاتی که دولت روحانی بدون منع سفر اعلام کرد و موجب افزایش ابتلا ها و فوتی ها گردید، مقارن شد. بنابراین فرصتی بود تا برخی نشریات و سایت ها و کانال ها، مردم را با موجی از یاس آفرینی و عصبانی کردن، بمباران کنند.

حالا اما به همت دولت جدید و پیگیری های انجام شده، میزان واکسیناسیون روزانه تقریبا دو برابر شده و به بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز رسیده است.

اینجا موقعیت راستی آزمایی و انصاف سنجی است. انتظار این بود که رسانه های مذکور، در کنار آن فضا سازی منفی و یاس آفرین، این خبر مثبت و امیدوار کننده را ضریب بدهند. اما نکردند و نشان دادند غرض شان، نه دلسوزی مردم، بلکه امید سوزی کینه توزانه است. همان که مطلوب دشمن است.

هر گاه یادتان رفت که برخی فعالان رسانه ای در موضوع کرونا، فقط دنبال انتقام کشی و ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند، حتما این اعترافات اکبر گنجی فعال رسانه ای اصلاح طلب را بازخوانی کنید که اسفند دو سال قبل، در آغاز فراگیری کرونا نوشت:

«ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم. وظیفه ما وحشت‌‌افکنی است تا با فروپاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم… گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی و… هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌‌ های راست افراطی هستیم. ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدید‌ترین تحریم‌ های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم انجام دهیم».

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=24750
  • نویسنده : محمدایمانی
  • منبع : IMANI_mohammad@

مطالب مرتبط

21اردیبهشت
عواملی که باعث کنترل کرونا شد
وزیر بهداشت مطرح کرد؛

عواملی که باعث کنترل کرونا شد

06اردیبهشت
سیر نزولی رشد پایه پولی در دولت سیزدهم و دنده معکوس سرعت تورم
با توقف استقراض دولت از بانک مرکزی صورت گرفت؛

سیر نزولی رشد پایه پولی در دولت سیزدهم و دنده معکوس سرعت تورم

30فروردین
واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند
علی‌رغم هجمه‌ رسانه‌های بیگانه علیه دانشمندان ایرانی؛

واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.