• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5

از شیوه های جدید ضدانقلاب برای اغتشاش و نا امنی رونمایی شد

  • کد خبر : 19721
  • 02 مرداد 1400 - 13:29
از شیوه های جدید ضدانقلاب برای اغتشاش و نا امنی رونمایی شد
کانال های مرتبط با رسانه های ضد انقلاب با ارائه روش های سوخته به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی و روحیه دهی به عناصر شکست خورده خود هستند ؛

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، نویسنده کانال ایتای زمانه نوشت:

کانال های مرتبط با رسانه های ضد انقلاب با ارائه روش های سوخته به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی و روحیه دهی به عناصر شکست خورده خود هستند ؛
برخی از این توصیه‌ها که توسط نیروهای امنیتی کشف رمز شده و باعث رکب خوردنشان شده است عبارتند از:

۱_ تحت هیچ شرایطی به wifi بدون رمز و رایگان در هنگام حضور در تظاهرات، ارتباط‌گیری و ارسال فیلم و عکس متصل نشده و از آن استفاده نکنید.
نهادهای سرکوبگر برای شناسایی شما تعدادی wifi در محل‌ تجمعات در دسترس قرار می‌دهند تا از این طریق معترضان را شناسایی کنند.
۲ _ تحت هیچ شرایطی به تلفن‌های ناشناسی که مدعی تماس از رسانه‌های برون‌مرزی یا گروه‌های سیاسی هستند، پاسخ ندهید.
ماموران سرکوبگر در پوشش خبرنگار یا فعال سیاسی با شما تماس می‌گیرند و از وضعیت تجمعات می‌پرسند. در این شرایط بلافاصله حضور خود در هر تجمعی را منکر شوید.
۳_ حتما در تجمعات از ماسک و لباس تیره استفاده کنید.
۴_ تحت هیچ شرایطی لینک‌ها ناشناس ارسالی بر تلفن همراه را باز نکنید. جمهوری اسلامی از بدافزارهای مختلف برای کنترل تلفن هوشمند شما استفاده می‌کند.
۵_ بلافاصله پس از ارسال فیلم و عکس به خبرنگاران مورد اعتماد، این تصاویر را از تلفن خود حذف کنید.
۶ _ حتما در زمان ضبط تصاویر، تاریخ و محل را اعلام کنید.
تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال هم به نقل از یک عنصر برانداز و فراری به نام حشمت‌الله طبرزدی گفت: از تاکتیک تظاهرات غافلگیر کننده استفاده کنید تا آتش انقلاب فراگیر تر شود»
در همین راستا رادیو فردا رسانه وابسته به سازمان سیا خواهان عدم برخورد با نیروهای اغتشاشگر شد و به نقل از سازمان عفو بین‌الملل خواست تا استفاده از سلاح‌ و زور علیه معترضان را متوقف کنند.
این در حالی است که فقط جریان ضد انقلاب از سلاح و ابزار خشونت آمیز استفاده کرده است.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=19721
  • منبع : zamanehh@

مطالب مرتبط

27آذر
عصبانی باشید!
تاملی کوتاه در تلاش ضدانقلاب برای به میدان آوردن طیف های مذهبی در ایران؛

عصبانی باشید!

20آذر
مهران سماک که بود؟
در مورد یک پرونده قتل؛

مهران سماک که بود؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.