• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8

خوزستان، اصلاح طلبان، اشک تمساح!

  • کد خبر : 19549
  • 30 تیر 1400 - 18:45
خوزستان، اصلاح طلبان، اشک تمساح!
خوزستان نماد ناکارآمدی دولت بحران زا و مدعیان لیبرال مسلکی است که مشکل آب خوردن مردم را به مذاکره گره زدند

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، مجتبی عباسی، عضو تحریریه مدادالفضلاء در کانال ایتای نویسندگان حوزوی نوشت:

خوزستان نماد ناکارآمدی دولت بحران زا و مدعیان لیبرال مسلکی است که مشکل آب خوردن مردم را به مذاکره گره زدند؛ اما بعد از حیف و میل بیت المال و بودجه‌های میلیاردی این استان اینک در روزهای پایانی مسئولیت خود از آب هم مضایقه کرده، با فرافکنی و پررویی نجومی، زمین سوخته و خوزستانهای متعددی را تحویل دولت سیزدهم می‌دهند.

علیرغم هیاهوی رسانه‌های معاند و همفکران داخلی آنها که با جنگ شناختی و دیاثت سیاسی، رنج بی آبی مردم خوزستان را وجه المنازعه و بهانه‌ای برای اغراض سیاسی قرار داده‌اند، خواسته اصلی مردم این دیار، آب است و اعتراض آنها نسبت به عملکرد دولت وعده‌ها و بانیان وضع موجود است.

هرچند عادی جلوه دادن، سانسور و کوچکنمایی در حادثه فرو ریختن ساختمان فلوریدا یا سیل آلمان و در مقابل بزرگنمایی خبری از یک شعار سیاسی رادیکال با القای ناامیدی و جهت دادن گلایه‌های به حق مردم به سمت اعتراضات ساختارشکنانه جهت ایجاد آشوب از شگردهای رسانه‌های معاند و در راستای مهندسی افکار عمومی ایران است.

اما در این میان عجیب تر از اتاق‌های عملیات جنگ روانی شناختی دشمنان، رفتار جریانات غربزده و مدعیان اصلاح طلب است که بعد از سال‌ها حمایت و داد و ستد با دولت، دوباره زبان باز کرده و سناریوی آشوب و فتنه‌گری علیه ملت ایران را کلید زده‌اند.

انگار هنوز حجاریان و تاجزاده در توهم دوران اصلاحات و دولت تدبیر و امیدند و مثل صادق زیباکلام، پیام انتخابات اخیر و طرد معنادار مسئولان بی کفایت و غربزده از سوی مردم را جدی نگرفته‌اند.

مردم رنجدیده خوزستان، دیگر از اشک تمساح ریختن افرادی مثل محمود صادقی خسته شده‌اند، مردم این دیار از تفاوت نجومی سبک زندگی و اندیشه‌ای افراد منتسب به امام عظیم الشان و حامی سیاست‌های اشتباه دولت یازدهم ناراحت هستند.

مردم شهید پرور خوزستان هرگز نخواسته‌اند رسانه‌نماهای عربی، عبری و غربی با سابقه داعش پروری، سوری سازی و لاشخوری سیاسی در کشورهای اسلامی، بلندگوی مشکلات آنها باشند؛ هرچند کرامت و شرافت مردم کشورم، چیزی از بار گناه بی مسئولیتی دولت دوازدهم و ذره ای از تعهد دولت سیزدهم نمی‌کاهد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=19549
  • نویسنده : مجتبی عباسی
  • منبع : howzavian@

مطالب مرتبط

08دی
آیا فرهنگ کافه نشینی می تواند جایگزین شبکه های اجتماعی باشد؟
تأملی در چرایی افزایش کافه ها و اشاره به جای خالی "پاتوق های مذهبی خوش فرم" در شهر؛

آیا فرهنگ کافه نشینی می تواند جایگزین شبکه های اجتماعی باشد؟

01خرداد
حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز
دغدغه های اصلی اقتصاددانان اسلامی به دولت منتقل شد؛

حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.