• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

8
سواد رسانه نیاز هر مطالبه گر مردمی

روحانی جوان اهوازی از کدام علمای ساکت سخن می گفت؟!

  • کد خبر : 19330
  • 29 تیر 1400 - 15:07
روحانی جوان اهوازی از کدام علمای ساکت سخن می گفت؟!
در جلسه‌ای که توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی، برای پیگیری مشکلات مردم برگزار شده بود، یکی از روحانیون جوان اهوازی، مشکلاتی را بیان می‌کند که اگرچه دغدغه او برای حل مشکلات مردم، درست و به‌جا بود، اما حرف‌هایی که بیان کرد، خلاف واقع بود.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، محمد پشم‌فروش در کانال ایتای نویسندگان حوزوی نوشت:

در جلسه‌ای که توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی، برای پیگیری مشکلات مردم برگزار شده بود، یکی از روحانیون جوان اهوازی، مشکلاتی را بیان می‌کند که اگرچه دغدغه او برای حل مشکلات مردم، درست و به‌جا بود، اما حرف‌هایی که بیان کرد، خلاف واقع بود.

او گفت: «موقع انتخابات فتوای شرعی می‌دهند، برای غزه فتوا می‌دهند؛ اما حالا مردم ما مردند، علمای اهواز ساکت‌اند! باید آقای کعبی، جزایری فرحانی بیایند جلوی درب استانداری و پدر استاندار را در بیاورند» برخی حضار نیز که غالبا از روحانیون بودند، با گفتن الله اکبر و احسنتم حرف‌های او را تأیید کردند!

اگرچه این روحانی جوان، دغدغه مردم داشت، اما بهتر بود با کمی مطالعه در فضای مجازی، اقداماتی که علمای استان برای حل مشکل آبِ خوزستان انجام داده‌اند را متوجه شود. تا حداقل بتواند مطالب دقیق‌تری را بگوید.

او قطعاً نمی‌دانست که آیت الله جزایری، شخصاً از مسئولان عالی‌رتبه، پیگیر حل مشکلات مردم استان بوده و دکتر حیدری نیز برای حل بحران کم‌آبی و… قرارگاه میدانی تشکیل داده است.

قطعاً اگر این طلبه جوان، مقداری بینش و فهم سیاسی خود را بالاتر برده بود، می‌دانست که نباید مطالب خلافی را بیان کند که امروز به سوژه داغ رسانه‌های ضد انقلاب تبدیل شود.

در پایان بهتر است این نکته را متذکر شویم که دغدغه‌مندان مردمِ رنج‌کشیده خوزستان اعم از طلبه و غیر طلبه، نباید هیچ‌گاه از مدار انصاف خارج شده و برای انجام امر پسندیده‌ای مرتکب فعل حرام شوند.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=19330
  • نویسنده : محمد پشم‌فروش
  • منبع : howzavian@

مطالب مرتبط

16مرداد
من‌های هک‌شده!
زنان و فضای مجازی؛

من‌های هک‌شده!

03تیر
درباره جذب و گزینش طلاب علوم دینی
معاون تهذیب حوزه های علمیه تبیین کرد؛

درباره جذب و گزینش طلاب علوم دینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.