• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
تاملی کوتاه در تلاش ضدانقلاب برای به میدان آوردن طیف های مذهبی در ایران؛

عصبانی باشید!

  • کد خبر : 43736
  • 27 آذر 1401 - 16:51
عصبانی باشید!
عملیات صفر سازی تمام دستاوردها چندین سال است، تعقیب می‌شود. کشوری که هر چه بکند، بی‌ارزش است! اختراعاتش دروغ و جعلی، صنایع نظامی‌اش فتوشاپ، تعاملات بین المللی‌اش فروش سرزمینی و مستعمره شدن و  هر آنچه کنند باید دستمایه تمسخر و حمله‌ای قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، حجت الاسلام وحید نجفی طی یادداشتی از تلاش ضدانقلاب برای به میدان آوردن طیف های مذهبی در ایران سخن به میان آورده است که در ادامه می خوانیم:

من جوگیری را باور نمی‌کنم اگر چه متعدد و مکرر بگویند!

همان داعشی ها و اغتشاشگرانی را می‌گویم که پس از دستگیری بر جوگیر شدن در اثر مطالب فضای مجازی تأکید می‌کنند.

فارغ از آنکه هر مجرمی پس از دستگیری، انواع ترفندها برای تبرئه خویش را به کار می‌برد، فیلم آموزشی رفتار مناسب پس از دستگیری برای اغتشاگران موجود است که چگونه  تعلیم می‌دهد بر این گونه ادعاها تمرکز کنند.

البته برخی از خودی‌ها دوست دارند این جوگیری را باور کنند و بر آن بدمند!

گویی تصور می‌کنند این گونه می‌توانند آثار مهلک پلتفرم‌های خارجی در فضای مجازی را اثبات کنند اما بهتر است تصویر واقعی را جایگزین این تصویر کاریکاتوری کرد! پلتفرم های خارجی مهلک‌اند اما نه به خاطر آنکه در عرض چند هفته، عده‌ای جوان و نوجوان را هیپنوتیزم کرده‌اند که آدم بکشند و آتش بزنند؛ بلکه چون سالهاست تلاش کرده‌اند ما را عصبانی کنند!

عصبانی بودن کافیست تا گوش‌ها بسته شود و مجالی برای گفت‌وگو نماند و فحاشی و پرخاشگری جایگزین آن شود. عصبانی بودن سبب می‌شود بی دلیل به هر کسی حمله شود تا آنجا که جمعیتی سبعانه به یک جوان بی‌گناه حمله کنند و هر کسی با ضربه‌ای در قتل او مشارکت جوید!

فرآیند عصبانی کردن، آنی نبوده بلکه سالها جنگ شناختی بر آن متمرکز شده است.

قانون حجاب برای دهه شصت بوده اما حتی در دهه هفتاد هم کلید واژه حجاب اجباری را نمی‌یابیم و کسی پوشش عرفی را با احساس خشم از زروگویی حکومت توام نمی‌سازد!

عملیات صفر سازی تمام دستاوردها چندین سال است، تعقیب می‌شود. کشوری که هر چه بکند، بی‌ارزش است! اختراعاتش دروغ و جعلی، صنایع نظامی‌اش فتوشاپ، تعاملات بین المللی‌اش فروش سرزمینی و مستعمره شدن و  هر آنچه کنند باید دستمایه تمسخر و حمله‌ای قرار گیرد.

حتی بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله تا حوادثی چون آتش گرفتن کشتی سانچی و فرو ریختن پلاسکو و … باید به عقاید ملت و باورهایشان گره بخورد که چون شعار مرگ سر داد‌ه‌ایم، بلایا کل تاریخ و جغرافیا را رها کرده‌اند و متمرکز بر ما شده‌اند و گویی کرونا نیز برای ما بود، تا آنجا که موج رسانه‌ای کرونا در ایران (خصوصا قم)، بورس‌های جهان را متلاطم ساخت و چیزی نمانده بود که ایران به جای چین منشاء همه گیری آن معرفی شود!

سالهاست که بر تحریم‌های مختلف ورزش قهرمانی ایران تاکید شده، چون با این کار قشر خاصی، بهتر عصبانی می‌شوند!

اگر در اخبار معضلی در غرب را هم نشان دهیم، باید حتما در عملیات رسانه‌ای کمانه کند و به خودمان بازگردد و خشمی را رقم بزند که چرا این اخبار غرب را نشان می‌دهیم و تعجب برانگیزتر از همه این‌ها دست و پا زدن‌ها برای اثبات کم فروغ شدن دینداری به خاطر جمهوری اسلامی است.

همان نظامی که آماج حملات قرار گرفته، تا از ایدئولوژی خویش عقب نشینی کند و به نظامی سکولار تبدیل شود، در تناقضی آشکار نابود کنندگان دین مردم معرفی می‌شود که با یاد چادر نماز مادربزرگتان تکلیفش را روشن کنید تا دیگر به شور اربعین و غدیر و نیمه شعبان و اعتکاف و ندبه و … ندمد و دست از ترویج معارف و المان‌ها و نماد‌های تذکر بخش بردارد!

و در نهایت حالا که احساس بدبختی و محرومیت و پسرفت مداوم تمام وجودمان را فرا گرفت، مستعد عصبانیتی خانمان سوز می‌شویم تا آنجا که با وقاحت تمام سوریه سازی را برایمان دیکته کنند.

بیشتر بخوانید:

مهارت دشمن در جنگ روانی چند لایه و غفلت مسئولین 

 

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=43736
  • نویسنده : حجت الاسلام وحید نجفی

مطالب مرتبط

26شهریور
«امید معکوس» مصطفی ملکیان
14مرداد
دفاعی عقیم و پرهزینه
حکومت علوی؛ بعثت عدالت

دفاعی عقیم و پرهزینه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.