• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

در مأموریت‌های اداری و سازمانی بسیج از سفارشات افراد خاص دوری شود

  • کد خبر : 42605
  • 22 اردیبهشت 1401 - 14:36
در مأموریت‌های اداری و سازمانی بسیج از سفارشات افراد خاص دوری شود
نباید بدون تحقیق و تفحص در رابطه با شنیده‌ها و شایعات اقدامی صورت گیرد؛ بنابر این با مشورت و تحقیق در رابطه با اطلاعات رسیده می‌شود تصمیم گیری بجایی داشت.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، مهرداد پاکار، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه این دیدار ضمن بیان چند محور مهم بر پیشرفت اعتقادی و کاری مجموعه ها تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولیت معنوی مرکز مقاومت بسیـج در وزارت جهاد کشاورزی سنگین است، بسیـج پدر معنوی وزات جهاد کشاورزی است و باید در هر کاری با اندیشه پدرانه در مجموعه مشارکت کند.

وی با بیان ضرورت هوشیاری بسیج در برابر شبهات و اخبار مسموم گفت: نباید بدون تحقیق و تفحص در رابطه با شنیده‌ها و شایعات اقدامی صورت گیرد و تنها با مشورت و تحقیق در رابطه با اطلاعات رسیده می‌شود تصمیم گیری بجایی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در رابطه با تأثیر کار فرهنگی با حضور دستگاه‌های دیگر در کنار بسیج اظهار داشت: سعی کنید با روابط عمومی وزارتخانه، ایثارگران و حوزه نمایندگی ولی فقیه بیشتر تعامل داشته باشید که با همفکری با این دستگاه‌ها می‌توانید در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی بیشتر مؤثر باشید.

وی در رابطه با به کارگیری نیروی انسانی در بسیج گفت: سعی کنید از نیروهای صادق و با ایمان در مجموعه استفاده کنید و از سفارشات افراد خاص دوری کنید.

نماینده ولی فقیه در رابطه با مبارزه با فساد در مجموعه گفت: یکی از اهداف مرکز مقاومت بسیج مبارزه با فساد در مجموعه است و با تحقیق و تفحص و کار اطلاعاتی میتوانید فساد را در مجموعه ریشه کن کنید.

وی گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار مرکز مقاومت بسیج است و نگاه حوزه نمایندگی نیز به آینده وزارت جهاد و نهادهای مرتبطریال نگاهی روشن و پر از امید است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی همچنین در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه، پاکار را فرمانده جوان و انقلابی دانست و گفت : مسئولیت جدید را به شما و جامعه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی تبریک می‌گویم و از زحمات فرمانده سابق نیز کمال تقدیر را دارم.

در ادامه مهرداد پاکار ضمن قدردانی از توصیه‌های حجت الاسلام والمسلمین ربانی، گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی فکر و اندیشه فرمانده بسیج است، امیدواریم با تعاملی یکدیگر بتوانیم در چهت پیشبرد اهداف فرهنگی حرکت‌های مؤثر و مطلوبی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42605
  • منبع : روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.