• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
تاثیر بسزای اجرای فاخر سلام فرمانده؛

رفتاری جالب از یک خانم در روز قدس که دو جور متفاوت می‌توان فهمید!

  • کد خبر : 41970
  • 10 اردیبهشت 1401 - 13:04
رفتاری جالب از یک خانم در روز قدس که دو جور متفاوت می‌توان فهمید!
می‌توانیم در ایستگاه اول بایستیم و نقد کنیم و نفی نماییم و البته می توانیم یک ایستگاه بالاتر حرکت کنیم و بخاطر رفتار مورد تاییدش تشویق و ترویج و فوروارد نماییم.

مادری که فرزندش را فرستاده روی صحنه برای همخوانی سرود “سلام فرمانده” و خودش با حس و حال و رفتاری جالب همراهی میکند.

رفتار

 

به گزارش صدای حوزه، دو گونه رفتار و کنش در این شخص مورد نظر کلیپ، قابل مشاهده است. ظاهری بدحجاب و غیرقابل تایید و کنشی مذهبی و درخدمت ارزش‌های دینی و انقلابی.

می‌توانیم در ایستگاه اول بایستیم و نقد کنیم و نفی نماییم و البته می توانیم یک ایستگاه بالاتر حرکت کنیم و بخاطر رفتار مورد تاییدش تشویق و ترویج و فوروارد نماییم.

مخاطب هم به اندازه ای شعور دارد که دلیل فوروارد را بداند و پیام این ترویج و تبلیغ را نه ظاهر شخص بلکه پارادوکسی که نافی ظاهر کاراکتر و حامی و حاوی فضای ایدئولوژیک و مثبت سرود است تشخیص دهد.

هنوز آن نظرسنجی چندروز پیش شبهای قدر یادمان نرفته که بالای هفتاد درصد مردم، قصد شرکت در مراسم احیا را داشتند و همگی ذوق داشتیم و تحلیل اجتماعی می‌کردیم که دینداری مردم به مرحله درونی‌ سازی رسیده و عمق گرفته است.

بلی بخشی از همان ۷۰ درصد نیز از همین تیپ‌های مردمی بودند که به دلایل متعدد فرهنگی و سیاسی و…، ظاهری نه چندان مورد تایید ولی باورهایی همراه و درمسیر تایید شده را یدک می‌کشیدند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41970

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.