• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

1
در نمایشگاه قرآن انجام شد؛

غرفه «جلسه خانگی قرآن» با سبکی سنتی

  • کد خبر : 41413
  • 31 فروردین 1401 - 10:43
غرفه «جلسه خانگی قرآن» با سبکی سنتی
غرفه «جلسه خانگی قرآن» با سبکی سنتی سعی دارد روش مطلوب جلسات خانگی قرآن و روضه‌های خانگی را به تصویر بکشد.

به گزارش صدای حوزه، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن که کار خود را همزمان با شب میلاد مبارک امام حسن مجتبی در شب چهاردهم ماه مبارک رمضان آغاز کرد، در سومین روز خود بازدیدکنندگان زیادی را به خود دید.

در این دوره از نمایشگاه بیشتر تمرکز بر امور محتوایی و نمایشی است به گونه‌ای که با ورود به سالن نمایشگاه با غرفه‌هایی روبرو می‌شوید که فضاهای زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. در بین اینها، غرفه‌هایی نسبت به باقی غرفه‌ها خودنمایی بیشتری دارند؛ از جمله آنها «جلسه خانگی قرآن» است که با سبکی سنتی سعی دارد روش مطلوب جلسات خانگی قرآن و روضه‌های خانگی را به تصویر بکشد.

روضه خانگی

غرفه‌ ای به نام ستاره های زمین 

یکی از دست‌اندرکاران این نمایشگاه در توضیح این غرفه گفت: این مکان با نام «ستاره‌های زمین» مربوط به پویش «ستاره‌های زمین» است. در این غرفه، نمونه کوچکی از خانه‌ای که می‌تواند جمع‌های کوچک قرآنی ویژه نوجوانان، روضه خانگی و جلسه خانگی قرآن را در خود جای دهد، نمایش دهد. یک بخش هم ویژه عکاسخانه است. در این بخش می‌توانند جلسه کوچکی را تشکیل دهند، عکس بگیرند و در فضای مجازی جهت ترویج امر جلسه خانگی قرآن پخش کنند. یک غرفه هم ویژه خدمات و محصولاتی داریم که در رابطه با جلسات خانگی قرآن طراحی شده است.

گفتمان جلسات خانگی قرآن و گسترش کمّی و کیفی آن

وی افزود: دو سال است که ستادی مردمی با عنوان پویش جلسات خانگی قرآن در سطح کشور را برگزار کردیم. در تمام استان‌ها و ۲۵۰ شهرستان نمایندگی داریم و فعالیت ما معطوف به این است که به گفتمان جلسات خانگی و گسترش کمّی و کیفی آن کمک کنیم. در ماه رمضان به طور طبیعی کار ما به صورت جدی‌تر شکل گرفت و پویشی را با عنوان «ستاره‌های زمین» راه‌اندازی کردیم. علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی یا رسانه ملی و یا تبلیغات شهری، ما را با هشتک ستاره‌بشیم دنبال کنند.

این دست‌اندرکار غرفه «جلسات خانگی قرآن» ادامه داد: این پویش تمام مؤمنین را به برگزاری جمع‌های کوچک قرآنی در ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند. البته جایزه‌ای هم به واسطه ارسال عدد ۸ به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ می‌توانند دریافت کنند تا کمک کند به اینکه جمع‌های کوچک قرآنی خود را بهتر برگزار کنند. البته این ستاد به صورت دائمی برقرار است و تمام عزیزانی که قصد برگزاری جلسات خانگی دارند، با مراجعه به سایت و سامانه ما به آدرس jkqk.ir می‌توانند از خدمات و تسهیلاتی که ویژه آنها در نظر گرفته شده است، برای برگزاری جلسه خانگی قرآن استفاده کنند و یا جلسه قرآنی خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41413

برچسب ها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.