• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
در پی سخنان رهبر انقلاب درباره حفاظت از محیط زیست اتفاق افتاد؛

درخواست برای توقف صدور مجوز شکار برای خارجی ها

  • کد خبر : 39160
  • 16 اسفند 1400 - 12:07
درخواست برای توقف صدور مجوز شکار برای خارجی ها
برخی از فعالان محیط زیست با انتشار این بخش از سخنان رهبری در گروههای مجازی، خواستار توقف ورود شکارچیان خارجی به مناطق تحت حفاظت محیط زیست شدند.

به گزارش صدای حوزه، مقام معظم رهبری امروز همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در محوطه‌ دفتر رهبری نهال میوه کاشتند و پس از تاکید بر ضرورت حفظ محیط زیست و اهمیت درختکاری، «حفاظت از حیات وحش» را مسئله حائز اهمیت دیگری در این حوزه برشمردند.

رهبر انقلاب اسلامی بی‌توجهی به حیات و حش را به ضرر منافع ملی دانستند و گفتند: در اسلام، شکار فقط در صورت نیاز به تغذیه مجاز است و در غیر این صورت، غیرمجاز و خلاف است و حتی سفر شکا‌ر سفر حرام شمرده شده است، بنابراین باید جلوگیری از شکار غیرقانونی را جدی گرفت و به موضوع حفظ حیات وحش اهتمام داشت.

رهبر انقلاب شکار

سخنان رهبری فصل الخطاب درباره مساله شکار بود

بعد از بیانات رهبری، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در یک پیام توئیتری عنوان کرد: پیام امروز حضرت آقا مبنی بر حرمت شکا‌ر و حتی حرام بودن سفر جهت شکار، فصل‌الخطاب همه‌ی اظهارنظرها درباره مسئله‌ شکار و نیز آب سردی بر آتش دل همه‌ دلسوزان محیط‌زیست و دوست‌داران طبیعت بود. تا باد چنین بادا

رهبر انقلاب شکار

صدور مجوز شکار برای شکارچیان خارجی را متوقف کنید

همچنین برخی از فعالان محیط زیست با انتشار این بخش از سخنان رهبری در گروههای مجازی، خواستار توقف ورود شکا‌رچیان خارجی به مناطق تحت حفاظت محیط زیست شدند.

سازمان حفاظت محیط زیست در آخرین تصمیم گیری درباره صدور مجوز شکا‌ر، آذرماه سالجاری در دستور العملی ضوابط و مقررات شکا‌ر چهار پا در قرق های اختصاصی را اعلام کرده و طبق این دستور العملی در قرق های اختصاصی استان های کرمان و یزد در قالب پروانه ویژه شکا‌ر چهارپا مجوز شکا‌ر صادر کرد. و حال با این سخنان صریح رهبری باید منتظر ماند دید آیا سازمان محیط زیست در رویه صدور مجوز شکا‌ر اقدامی خواهد داشت؟

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=39160
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.