• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
زهرا سعیدی با حضور در برنامه مهربانو مطرح کرد:

زنی که می‌تواند منشأ خیر و برکت باشد نباید در زندان باشد

  • کد خبر : 36580
  • 02 بهمن 1400 - 16:22
زنی که می‌تواند منشأ خیر و برکت باشد نباید در زندان باشد
این بازیگر با اشاره به تبلیغاتی که برای بچه‌دار شدن خانم‌ها می‌شود، گفت: ایده‌آل هر زنی این است که مادر شود و به این مقام والا برسد اما شرایط باید جور شود و زن و جامعه آرامش و رفاه داشته باشد.

به گزارش صدای حوزه، سعیدی که قرار بود همراه با پسرش احسان به برنامه بیاید، بارش برف و راه‌بندان را دلیل غیبت او دانست و درباره ایفای نقش مادر در تلویزیون توضیح داد: خود من مادر چهار فرزندم و شکل و قیافه و سنم به ایفای این نقش می‌خورد.

وی درباره نقشی که در تربیت چهار فرزند هنرمند داشته گفت: تربیت فرزند در تعامل با پدر خانواده شکل می‌گیرد. این‌طور نیست که فقط پدر یا مـادر مؤثر باشند و هر دو با هم تأثیرگذارند و نتیجه، فرزندان خلف یا ناخلف می‌شوند.

مادرم عشق زندگی‌ام بود

سعیدی درباره اینکه چه کسانی در زندگی خودش موثر بوده‌اند، بیان کرد: در وهله اول مـادرم که عشق زندگی من بود و روی زندگی و شخصیتم تاثیر گذاشت بعد از آن همسرم مجید افشاریان موثر بود.

این بازیگر در تعریف خاطره‌ای از مـادرش ادامه داد: مـادرم همیشه زمستان‌ها بافتنی می‌بافت، تصویر او نشسته روی مبل در حال بافتن، برای من منظره‌ای آشنا بود. زمستان‌ها اینکه جای مادرم خالی است را بیشتر حس می‌کنم. وقتی برف و باران می‌آید، یاد روزهایی می‌افتم که از مدرسه می‌آمدم، هوا سرد بود و چکمه‌های پلاستیکی که تا ساق پایم را می‌پوشاند به پا می‌کردم، دست‌هایم یخ کرده بود، مادرم مرا کنار بخاری گرم می‌کرد و عطر غذایی که پخته بود در هوا احساس می‌شد.

مادرم با ما زندگی کرد تا بتوانم درس بخوانم

سعیدی با بیان اینکه تنها یک خواهر دارد، افزود: بعد از اینکه ازدواج کردم، می‌خواستم درس بخوانم و فرصت نمی‌شد به همه کارهایم برسم، مادرم لطف کرد و پیش ما زندگی کرد تا من بتوانم درس بخوانم و برای نگهداری فرزندانم کمکم می‌کرد.

وی در پاسخ به اینکه خودش عزیزدردانه مادرش بوده، یا خواهرش، گفت: مسلم است که من! چون من بچه کوچکتر بودم و عشق و علاقه زیادی بین من و مادرم بود.

این بازیگر درباره تجربه شغل معلمی بیان کرد: آدم از هر مرحله از زندگی که می‌گذرد، بهره‌ای از آن دوران با خودش به همراه دارد، معلمی مسیری است که طی کردم و برخی از خصوصیاتم مربوط به معلمان است، روز معلم که می‌شود و با من مصاحبه می‌کنند، به شغل معلمی افتخار می‌کنم. هنرمند هم بوده‌ام و این شغل هم تأثیرات دیگری روی زندگی من گذاشته است.

سعیدی که همواره نقش مادران مهربان را در فیلم و سریال‌ها بازی می‌کند، درباره اینکه برای فرزندانش هم همین‌گونه مادری کرده است؟ گفت: از بچه‌ها پرسیدم مرا چه مادری می‌بینید؟ گفتند تو یک مادر مهربان، سختگیر و محکم هستی. پسرم احسان می‌گوید خیلی دلم می‌خواهد از نظر اقتصادی مثل تو باشم، هم مقتصد و هم دست و دلباز. دامادم می‌گوید من بی قرارم و یک جا نمی‌مانم. نوه‌هایم هم به حمایتگری‌ام اشاره کرده‌اند.

امیدوارم زنان بتوانند با خیال راحت بچه‌دار شوند

این بازیگر با اشاره به تبلیغاتی که برای بچه‌دار شدن خانم‌ها می‌شود، گفت: ایده‌آل هر زنی این است که مادر شود و به این مقام والا برسد اما شرایط باید جور شود و زن و جامعه آرامش و رفاه داشته باشد. امیدوارم این شرایط برای مردم ما فراهم شود تا در آسودگی خیال بچه‌دار شوند.

همکاری با بهمن دان برای آزادسازی زندانیان

سعیدی درباره پویش برنامه «مهربانو» برای آزادسازی زنان زندانی و این‌گونه اقدامات خیر، اظهار کرد: ۵ سال است با آقای بهمن دان برای آزادسازی زندانیان همکاری می‌کنم. واقعاً حیف است یک خانم در زندان بماند، زنی که می‌تواند منشأ خیر و برکت باشد نباید در زندان باشد و باید بتواند بچه‌هایش را بزرگ کند و فرزندان خوب تربیت کند.

وی تأکید کرد: امیدوارم هرکسی هر اندازه‌ای می‌تواند کمک کند تا این زنان از مصیبتی که به خاطر نادانی، اعتماد بیجا به دیگران و… گرفتار آن شده‌اند نجات پیدا کنند.

نخستین قسمت ویژه برنامه «مهربانو» با اجرا و تهیه‌کنندگی زینب پورابراهیم پنجشنبه شب از شبکه ۵ روی آنتن رفت، امشب جمعه ۱ بهمن ساعت ۲۱ تا ۲۳ در جدول پخش قرار دارد و شنبه شب نیز پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=36580
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

07فروردین
کاهش جمعیت و حوزه علمیه
03خرداد
تبلیغات سنگین و شبکه نفوذ از جمله موانع افزایش جمعیت
نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه مطرح کرد؛

تبلیغات سنگین و شبکه نفوذ از جمله موانع افزایش جمعیت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.