• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
رئیس کمیسیون الگوی اسلامی ایرانی مطرح کرد؛

کنار گذاشتن نسخه های لیبرال و اعتماد به ظرفیت اقتصاد اسلامی؛ تنها راه حل بیماری های اقتصاد ایران

  • کد خبر : 35725
  • 21 دی 1400 - 11:52
کنار گذاشتن نسخه های لیبرال و اعتماد به ظرفیت اقتصاد اسلامی؛ تنها راه حل بیماری های اقتصاد ایران
رئیس جمهور باید استفاده از نسخه‌های لیبرالی اقتصاد را که از طریق دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشکده حکمرانی آن برای کشور پیچیده می‌شود، کنار بگذارد و با اعتماد به ظرفیت‌های اقتصاد اسلامی برای حل بیماری‌های مزمن اقتصاد ایران، فرصت استفاده از نسخه‌های اقتصاد اسلامی در دستگاه اقتصادی کشور را ایجاد کند.

به گزارش صدای حوزه، مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و رؤسا و دبیران کمیسیون‌های ۱۶ گانه ششمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی ۲۰ دی‌ماه به صورت مجازی برگزار شد.

مسعود درخشان، رئیس کمیسیون الگوی اسلامی ایرانی در این نشست بیان کرد: رئیس جمهور باید استفاده از نسخه‌های لیبرالی اقتصاد را که از طریق دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشکده حکمرانی آن برای کشور پیچیده می‌شود، کنار بگذارد و با اعتماد به ظرفیت‌های اقتصاد اسلامی برای حل بیماری‌های مزمن اقتصاد ایران، فرصت استفاده از نسخه‌های اقتصاد اسلامی در دستگاه اقتصادی کشور را ایجاد کند.

درخشان افزود: برای نوآوری و باز کردن گره‌های علمی مقاله‌محوری جواب نمی‌دهد و نباید تصور کرد که همه نیاز‌های علمی کشور با سرمایه‌گذاری روی تولید انبوه مقاله پاسخ داده خواهد شد.

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: مجمع عالی علوم انسانی اسلامی باید نقش راهبر پژوهشی را در علوم انسانی اسلامی بازی کند و به اقتضائات سیستم نوآوری علمی که در کشور‌های دیگر تجربه شده است، توجه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، از مجمع توقع می‌رود که با برگزاری نشست‌های درجه یک با حضور نخبگان علمی کشور، خود را از انحصار تولید مقاله خارج کرده و راه‌های تازه را برای نوآوری علمی نبندد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=35725
  • منبع : خبرگزاری دانشجو

مطالب مرتبط

01خرداد
حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز
دغدغه های اصلی اقتصاددانان اسلامی به دولت منتقل شد؛

حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.