• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
متخصص روانشناسی درباره اشتباهات استفاده از موبایل مطرح کرد؛

وقتی همسرتان کنارتان می‌نشیند، فورا صفحه گوشی را خاموش نکنید!

  • کد خبر : 35330
  • 18 دی 1400 - 18:44
وقتی همسرتان کنارتان می‌نشیند، فورا صفحه گوشی را خاموش نکنید!
جمله‌ای که بدون آگاهی یاد گرفته ایم این است موبایل مثل مسواک وسیله شخصی است، آری عزیز مخاطب، موبایل وسیله‌ای شخصی است، ولی نه به بهای در هم ریختن زندگی مشترک! به نظرم رسید برخی اشتباهات را ذکر کنم تا هوشمندانه‌تر از گوشی همراه خود استفاده کنیم.

به گزارش صدای حوزه، فاطمه کوهپایه زاه متخصص روانشناسی در گفتگویی گفت: سالهاست همپای دیگر مردم دنیا، غرق در اینترنت و فن آوری هستیم، علاوه بر سرعتی که در این مسیر داریم، متاسفانه به سرعت نیز در حال آسیب رسانی به زندگی هایمان هستیم، مخصوصا زندگی زناشویمان.

موبایل مثل مسواک وسیله شخصی است

جمله‌ای که بدون آگاهی یاد گرفته ایم این است موبایل مثل مسواک وسیله شخصی است، آری عزیز مخاطب، موبایل وسیله‌ای شخصی است، ولی نه به بهای در هم ریختن زندگی مشترک! به نظرم رسید برخی اشتباهات را ذکر کنم تا هوشمندانه‌تر از گوشی همراه خود استفاده کنیم.

موبایل وسیله شخصی است، اما همسرتان باید از این وسیله شخصی و اتفاقاتی که درآن می‌افتد در صورت تمایل باخبر شود. بر عکس گذاشتن صفحه گوشی و یا در حالت سکوت گذاشتن آن شک برانگیز و ناراحت کننده است ، همیشه بر روی گوشی خود رمز بگذارید، ولی رمز را به همسر خود نیز بگویید.

وقتی در حال تایپ پیام یا گشت در شبکه‌ها هستید و همسرتان کنارتان می‌نشیند، فورا صفحه را خاموش نکنید. اگر نخواستید او ببیند بگویید، عزیزم موضوعی را می‌بینم که صلاح می‌دانم شما ندانی. نتیجه این جمله به مراتب بهتر از مشکوک رفتار کردن است!

اگر نیاز به سیم کارت دوم و سومی دارید حتما به همسر خود بگویید. نگذارید او خودش متوجه شود چرا که عواقبش زیانبار است، گه گاه باهم بنشینید و فضا‌های موجود در گوشیتان را تماشاکنید، همراهی قطعا تاثیر خوبی در روابط شما خواهد داشت.

اگر مزاحم تلفنی دارید به همسر خود بگویید، شنیدن از جانب شما بهتر است از اینکه خودش متوجه موضوع شود، برای خود پیشرفته‌ترین مدل را گوشی را نخرید در حالی که همسرتان یک گوشی معمولی دارد، تفاوتی بین خود و او احساس نکنید و نظرش را حتما جویا شوید و اطمینان حاصل کنید که راضی است! زنان بطور نهانی از حرکت این چنینی همسرانشان ناراضی هستند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=35330
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط

07اردیبهشت
بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود
بانوی رهیافته به اسلام اتسکو هوشینو از ژاپن:

بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.