• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا عملکرد پلیس فتا در برخورد با جرایم غیر اخلاقی را تشریح کرد؛

اجرای طرح ضربتی مقابله با مدلینگ، آتلیه‌های مبتذل و صفحات مستهجن

  • کد خبر : 35261
  • 18 دی 1400 - 0:30
اجرای طرح ضربتی مقابله با مدلینگ، آتلیه‌های مبتذل و صفحات مستهجن
سرهنگ رامین پاشایی: در گام نخست در حوزه کاهش آماج و کنترل دامنه جرائم غیراخلاقی در ۹ ماه سال جاری بالغ بر 26400 تارنما حاوی مصادیق و محتوای غیراخلاقی توسط تیم های رصد پلیس فتا در سراسر کشور از بستر فضای مجازی پایش،احصا و موضوع پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش صدای حوزه، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی عملکرد پلیس فتا در برخورد با سایت‌ها و کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی که اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی و مستهجن می کنند اظهار داشت: با توجه به وظایف و ماموریت های ذاتی این پلیس و وصول گزارشها و درخواستهای مردمی در خصوص مقابله با جرائم مغایر با اخلاق ، ارزشها و باورهای عموم،ی تمرکز و مبارزه با جرائم حوزه غیراخلاقی در نه ماه سال ۱۴۰۰ یکی از اولویت‌های عملیاتی پلیس فتا انتظامی کشور بوده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی تصریح کرد: در گام نخست در حوزه کاهش آماج و کنترل دامنه جرائم غیراخلاقی در ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۲۶۴۰۰ تارنما حاوی مصادیق و محتوای غیراخلاقی توسط تیم های رصد پلیس فتا در سراسر کشور از بستر فضای مجازی پایش،احصا و موضوع پیگیری قرار گرفته است.

سرهنگ پاشایی افزود: در گام بعدی در حوزه اقدامات مقابله با مظاهر ناهنجاری های غیراخلاقی با رویکرد پیش‌دستانه در اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با تولید، تبلیغ و انتشار تصاویر مدلینگ و آتلیه‌های مبتذل و مقابله با صفحه های پورن و مستهجن ۱۴۳۹۷ تارنمای مجرمانه شناسایی و در مجموع بیش از ۱۶۱۲ فقره تحت اقدامات قضائی اعم از دستگیری، احضار به اخذ تعهد، حذف محتوا و مسدود سازی صحنه قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا نکته قابل تامل در اجرای طرحهای عملیاتی و ضربتی برعلیه جرائم غیر اخلاقی را تعدادی زیادی گزارش جرائم از سوی کاربران فضای مجازی و انعکاس به پلیس فتا از طریق کانالهای ارتباطی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از گامهای اساسی پلیس فتا در برخورد با اینگونه جرائم هماهنگی و بهره برداری از ظرفیت های مختلف سایر سازمان ها و نهادها بود خاطرنشان کرد: طی تعاملات انجام یافته با دفتر نظارت بر تبلیغات وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بالغ بر ۵۴۱۳ محتوای مخرب از بستر فضای مجازی حذف شده و همکاری و تعامل مستمر و دائمی این پلیس با قوه قضائیه و دادستانی کل کشور در راستای پاکسازی فضای مجازی از محتوای های غیراخلاقی و برخورد قضائی با مرتکبین بصورت مستمر در جریان است. 

سرهنگ پاشایی از همه کاربران فضای مجازی تقاضا کرد در صورت مواجهه با اینگونه جرائم مراتب را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir جهت پیگیری گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=35261
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

02خرداد
بلاگری و مدلینگ حجاب؛ راه رفتن برروی شمشیر دولبه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.