• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
ملاحظه ای کوتاه ولی راهبردی در خصوص صحبت های معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات:

آقای دفتر تبلیغات، لطفا جنگ روایت ها را جدی بگیرید و برایش هزینه کنید

  • کد خبر : 34010
  • 02 دی 1400 - 11:58
آقای دفتر تبلیغات، لطفا جنگ روایت ها را جدی بگیرید و برایش هزینه کنید
این مدل نگاه به تبلیغ در فضای مجاری با منطق امروز جهاد تبیین و جنگ روایت های مطالبه شده توسط رهبر انقلاب نمی‌سازد. نگاه پارتیزانی خوب است ولی نافی حمایت سازمانی حداکثری نیست.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات، حجت الاسلام شیخ الاسلامی گفت؛ امروز ۹هزار مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه فضای مجازی وجود دارند که ۲۵۰۰مبلغ در این زمینه فعال هستند.

در حال حمایت محتوایی از مبلغین فضای مجازی هستیم، در این راستا ۲۰ نوع حمایت مختلف و متعدد تعریف کردیم که حمایت مادی آخرین نوع حمایت است.

ما باید با اخلاق اقلیت بودن در این عرصه با آن برخورد کنیم. ما منطق فضای مجازی را باید بیاموزیم، با نگاه سازمانی کار بجایی نخواهد رسید، باید با نگاه تشکیلاتی، آتش به اختیاری و کف خیابانی در این عرصه کار کرد.

نفطه نظری از جانب صدای حوزه: در این رابطه و نسبت به دیدگاه پارتیزانی به فضای مجازی، نکاتی قابل ذکر است که باید مسئولین دفتر تبلیغات و مقاماتی که در موضوع جنگ نرم و  نبرد رسانه ای صحبت می کنند و تصمیم گیر به شمار می آیند بایستی توجه لازم را داشته باشند: 

این مدل نگاه به تبلیغ در فضای مجاری با جنگ روایت های رهبر انقلاب نمی‌سازد

این مدل نگاه به تبلیغ در فضای مجاری با منطق امروز جهاد تبیین و جنگ روایت های مطالبه شده توسط رهبر انقلاب نمی‌سازد. نگاه پارتیزانی خوب است ولی نافی حمایت سازمانی حداکثری نیست.

افسر جنگ نرم با جیب خالی با حداقل حمایت مالی، یعنی رفتن با کلاشینکف به نبرد تانک چیفتن.

زمانی مطالبه می‌شد که طرح های مهم کشوری، پیوست فرهنگی داشته باشند. بعد رسید به جایی که طرح های فرهنگی، بایستی پیوست رسانه ای داشته باشند تا دیده شده و جریان ساز شوند. حال باید مطالبه کرد که طرح‌های رسانه ای را با پیوست اقتصادی متناسب تصویب کنید.

جنگ روایت ها را جدی بگیرید و برایش هزینه کنید. دفتر تبلیغات، بیش از هزینه های پژوهشی، هزینه های حمایتی تبلیغی در جنگ روایت ها را حداکثری کند که از نان شب واجب تر است. حمایت مالی در آخرین نوع حمایت ها، با منطق امروز فضای مجازی نمی‌سازد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=34010
  • نویسنده : حجت الاسلام علیرضا محمدلو

مطالب مرتبط

23فروردین
دعوت دفتر تبلیغات حوزه از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی
اطلاعیه‌ی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی؛

دعوت دفتر تبلیغات حوزه از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی

23اسفند
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیانیه ای صادر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.