• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
هادی عامل در مراسم تقدیر از او مطرح کرد:

از اینکه صدایم در کلیپ سایت رهبر معظم انقلاب وجود داشت، بسیار خوشحال شدم

  • کد خبر : 32010
  • 03 آذر 1400 - 16:59
از اینکه صدایم در کلیپ سایت رهبر معظم انقلاب وجود داشت، بسیار خوشحال شدم
هادی عامل: امیدوارم خداوند هرچه به من می‌دهد ظرفیتِ این همه محبت مردم و شما قهرمانان و دلاوران را هم به من بدهد. افتخار می‌کنم 38 سال است با این قهرمانان مأنوس شدم که خیلی چیزها را از آنها آموختم.

به گزارش صدای حوزه، مراسم تقدیر از هادی عامل، گزارشگر قدیمی کشتی با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی، جواد خیابانی و بسیاری از گزارشگران تلویزیون و دیگر مدیران رسانه ملّی در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در این مراسم تأکید کرد: درباره هادی عامل می‌توان حرف دلی زد؛ این‌قدر که ایشان، با صفا و به تعبیر قدیمی‌ها لوطی‌ هستند. اخلاق آقای عامل یکی از ویژگی‌های مثبت این عزیز است. اخلاص، «عامل» را متصل می‌کند به امام رضا(ع). اگر برکتی در زندگی خودشان دارند شاید ریشه‌اش در این اتصال نورانی و الهی باشد. شاید خودشان راضی نباشند اما دوست دارم این مطلب را بگویم قبل از هر اعزام جهانی، به پابوسِ‌امام رضا(ع) می‌روند و اجازه می‌گیرند و بعد بسم‌الله شروع کار را می‌گویند.

وی عنوان کرد: آقای عامل نسبت به همه اطرافیان خیلی متواضع‌اند و از این جهت یک ویژگی ارزشمند است. ویژگی دیگرشان خیلی به ایران و ایرانی احترام می‌گذارند و این بسیار مهم است‌. در کلمه به کلمه گزارش آقای عامل شخصیتی به مخاطب ایران و ایرانی می‌دهد؛ این موضوع حتماً باعث علاقه در مخاطب می‌شود و مورد توجه مردم قرار گرفته است.

فروغی در خصوص واژه معروف “شیر مادر و نان پدر حلالت”، اظهار کرد: واژه جدید “شیر مادر و نان پدر حلالت” به تازگی در مسابقات شنیدید می‌توانیم به عنوان یک صدور فرهنگی به آن نگاه کنیم. این کلام دقیقی است؛ با چهار کلمه یک عمق فرهنگی را می‌بینید که درباره جایگاه و تلاش پدر و نقش مادر می‌گوید‌.

مدیر شبکه سه تصریح کرد: شناخت عمیق آقای عامل از کشتی بسیار حائز اهمیت است. قدردان زحماتشان هستیم و امیدواریم سالیان سال همراه با موفقیت به رسانه ملی، کشور و کشتی خدمت کنند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در بخش دیگر این مراسم پشت تریبون حاضر شد و گفت: اعتقاد دارم اگر شبکه سه پا به میدان نمی‌گذاشت آن‌قدر امیدآفرینی در جامعه نسبت به پهلوانان و قهرمانان کشتی ایران به وجود نمی‌آمد. نوعی دلگرمی برای کشتی‌گیران ما ایجاد شد که رسانه آن‌قدر پشتیبانی می‌کند. روزی که انتخاب شدم با آقای فروغی جلسه‌ای داشتیم که بسیار خوب و متواضعانه برخورد کردند و گفتند از ما و کشتی‌گیران ایرانی برای موفقیت‌شان و خوشحالی مردم هرکاری از دست‌شان برآید دریغ نخواهند کرد و این اتفاق به واقع در توکیو افتاد.

وی درباره هادی عامل اشاره کرد: بسیاری در فضای رسانه‌ای کشور می‌خواهند کارشناس صدایشان بزنند اما کسی کارشناس واقعی است که آن عرصه و حوزه را در میدانِ عمل درک کرده باشد. واقعاً به «هادی عامل» می‌توان گفت کارشناس حرفه‌ای و با مطالعه حوزه کشتی، چون خودش هم داوری، مربیگری و هم خاکِ کشتی را خورده است. اگر بخواهیم ویژگی و لقبِ درستی به هادی عامل بدهیم حتماً صداقت و شفافیت و پهلوانی زیبنده نامِ اوست.

بعد از پخشِ چند آیتم گزارشگری‌های هادی عامل و نظرات ورزشکاران و قهرمانان کشتی، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک پشت تریبون حاضر شد و تأکید کرد: اگر رسانه ملی در کنار حوزه ورزش نباشد یک اتفاقی می‌افتد و آن غرور ملی و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد نمی‌‌کند. کشتی یک جسم دارد و یک روح؛ کشتی بدونِ روح، هویت و اصالت خودش را از دست می‌دهد. روح کشتی یعنی همین توجه به پیشکسوتان که مبادا نسل جوان این هویت و روح کشتی را از یاد ببرند. کشتی فقط یک فدراسیون و ورزش نیست بلکه کشتی امروز به یک بخشی از هویت ملی تبدیل شده است.

وی افزود: مردم با پیروزی‌های قهرمانان‌شان شاد می‌شوند و نشان می‌دهد رسانه‌ها و در رأس آن شبکه سه، این ظرفیت را به خانه مردم ببرد. چه کسی این حجم از شادی را به نمایش می‌گذارد و آن رسانه ملّی است. در المپیک شهادت می‌دهم عزیزان ما در توکیو، با همه توان و غیرت جهاد می‌کردند. برای اینکه بتوانند زنده این فضا را از توکیو به خانه‌های مردم انتقال بدهند، از هیچ رویدادی نگذشتند و همه را مقابل دوربینِ تلویزیون قرار دادند.

صالحی امیری درباره هادی عامل گفت: وقتی هادی عامل پشت میز گزارشگری قرار می‌گیرد به آن فضایِ سخت، روح نرم و لطیفی می‌دهد. به لحاظ روانشناسی اجتماعی با داشتن مجریان بزرگ، صدها میلیون ایرانی را کنار هم قرار می‌دهد. در فضاهای مختلف گفتیم ورزش ایران بدون رسانه فاقد هویت است. رسانه بخشی از هویت رسانه تبدیل شده و اگر بخواهیم ذائقه‌سازی کنیم باید جامعه را به ورزش تاریخی، هویتی و سنتی بکشانیم و اجماع‌سازی کنیم. رسانه‌ ملّی خصوصاً شبکه سه این هنر را دارد بتواند افکار عمومی را به سمتِ‌ ورزش بکشاند. ورزش با اتکای به رسانه رضایت را به مخاطب برگرداند و نه فقط نشاط! رسانه این هنر را دارد در کنار همه فشارهای بی‌رحم و خائن دشمن، با افکارسازی و فضاسازی در محیطی به نام ورزش، رضایتمندی را با خود به خانه‌های مردم ببرد.

در بخش دیگر این مراسم، هادی عامل گزارشگر قدیمی تلویزیون پشت تریبون آمد و گفت: خیلی خوشحالم در کنار بزرگان ورزش و کشتی ایران هستم. تشکر می‌کنم از آقای فروغی و همه دوستانی که این مراسم را تدارک دیدند. امروز ۳۸ سال خاطره و تلاش برایم مرور شد. ما قبل از مسابقات امسال کشتی با آقای فروغی جلسه داشتیم و تأکید داشتند تا در گزارش‌های مسابقات کشتی تلاش کنیم به مردم امید بدهیم و در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی، شادی را به مردم انتقال دهیم. امروز بعد از ۳۸ سال، تلاش یکی از روزهای قشنگ زندگی من است.

وی با اشاره به کلیپی که دفتر مقام معظم رهبری برای قهرمانی‌های کشتی ساختند، افزود: پهلوانی فقط به مدال نیست، به منش و انسانیت است. در کلیپی که دفترِ مقام معظم رهبری در سایتِ ایشان ساخته شد و صدای من وجود داشت بسیار خوشحال شدم. می‌دانید که خود حضرت آقا این کلیپ‌ها را می‌بینند و بعد در فضای سایت منتشر می‌شود. امیدوارم خداوند هرچه به من می‌دهد ظرفیتِ این همه محبت مردم و شما قهرمانان و دلاوران را هم به من بدهد. افتخار می‌کنم ۳۸ سال است با این قهرمانان مأنوس شدم که خیلی چیزها را از آنها آموختم.

در پایان، از ۳۸ سال سابقه گزارشگری هادی عامل توسط مسئولان و مدیران تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=32010
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.