• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی:

شایعه بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سازمان تبلیغات!

  • کد خبر : 30806
  • 18 آبان 1400 - 13:30
شایعه بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سازمان تبلیغات!
علامتی: سازمان برنامه و بودجه با گذشت ۸ ماه از سال، چنین تخصیصی را به سازمان تبلیغات اسلامی نداده و این سازمان پیگیر تحقق و وصول بودجه برای انجام تکالیف قانونی است.

به گزارش صدای حوزه، حامد علامتی مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با رد تشکیک و ابهام در هزینه‌کرد بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در فضای مجازی اظهار کرد: این بودجه مربوط به تبصره ۶ قانون بودجه سال‌جاری است که از محل مازاد درآمد اپراتورها به شرط رسیدن به رقم ۷ هزار میلیارد تومان قابل وصول خواهد بود، اما چنین درآمدی وصول نشده و از این محل به سازمان تبلیغات ریالی اختصاص نیافته است که در صورت تحقق این درآمد، حداکثر اعتباری که به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری قابل تخصیص خواهد بود ۳۰۰ میلیارد تومان است و اعدادی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود دقیق نیستند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه با گذشت ۸ ماه از سال، چنین تخصیصی را به سازمان تبلیغات اسلامی نداده و این سازمان پیگیر تحقق و وصول بودجه برای انجام تکالیف قانونی است.

مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به رغم پیگیری‌ها، تاکنون ریالی از این محل دریافت نشده است و ما آمادگی داریم بعد از دریافت اعتبار، علاوه بر انجام تکالیف قانونی در حوزه فضای مجازی، حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه و حلقه‌های میانی، نظیر تشکل‌ها و فعالان دغدغه مند این حوزه انجام دهیم.

علامتی با رد ابهام در هزینه‌کرد بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در فضای مجازی بیان کرد: خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از اساس نادرست بوده و بهتر است واقعیت‌ها به اطلاع مردم برسد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=30806
  • منبع : روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

مطالب مرتبط

12دی
اگر جایگاه مادری در جامعه ارتقاء پیدا کند مساله فرزند آوری نیز حل خواهد شد/ تولید ۱۰ محصول محتوایی در مورد ایام فاطمیه و شهید سلیمانی
مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از تولید ۱۰ محصول محتوایی در مورد ایام فاطمیه و شهید سلیمانی خبر داد و افزود:

اگر جایگاه مادری در جامعه ارتقاء پیدا کند مساله فرزند آوری نیز حل خواهد شد/ تولید ۱۰ محصول محتوایی در مورد ایام فاطمیه و شهید سلیمانی

25شهریور
ضرورت توجه ویژه به نقش آفرینی بانوان در تحول فرهنگ جامعه
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه به نقش آفرینی بانوان در تحول فرهنگ جامعه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.