• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6237اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

4
در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی مطرح شد؛

مطالبات دقیق حجت الاسلام قریشی از استاندار جدید آذربایجان غربی

  • کد خبر : 29943
  • 08 آبان 1400 - 11:27
مطالبات دقیق حجت الاسلام قریشی از استاندار جدید آذربایجان غربی
مردم آذربایجان غربی با آقای محمدصادق معتمدیان آشنایی دارند و او سوابق خوبی در مدیریت و استانداری خراسان جنوبی و رضوی دارد و با عزم و جزمی که در استاندار جدید سراغ داریم و همراهی مدیران و خصوصا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امیدوار به پیشرفت و توسعه بیشتری برای استان هستیم.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی، که در تالار بانک صادرات برگزار شد، با بیان این که آقای شهریاری نمونه ادب و احترام بود و زحمات بسیاری کشید، اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی با آقای محمدصادق معتمدیان آشنایی دارند و او سوابق خوبی در مدیریت و استانداری خراسان جنوبی و رضوی دارد و با عزم و جزمی که در استاندار جدید سراغ داریم و همراهی مدیران و خصوصا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امیدوار به پیشرفت و توسعه بیشتری برای استان هستیم.

وی با بیان این که مسئولیت های انسان در این دنیا اعتباری و وسیله‌ای برای خدمت به مردم است، لذا باید قدر آن  را بدانیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم، افزود: از استاندار جدید انتظار داریم که عزمشان را جزم کنند و برای خدمت به آذربایجان غربی شبانه روزی تلاش کنند و در تعیین و نصب مدیران، از نیروهای کارآمد استان استفاده کنند، چرا که ظرفیت های خوبی در آذربایجان غربی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:  بر اساس دستورات الهی امورات شرعی و دینی در استان همانند، شوراهای زکات، فرهنگ عمومی و …  باید مورد توجه جدی مسئولین استانی بویژه استاندار آذربایجان غربی قرار بگیرد .

امام جمعه ارومیه استفاده از ظرفیت مدیران استانی و بومی در مدیریت ها را یکی از مطالبات مردم از استاندار جدید دانست و بیان داشت:  آذربایجان غربی به لحاظ داشتن مرز مشترک با ۳ کشور دارای موقعیت بسیار مهمی است که امیدواریم برای رشد اقتصاد مرزی و بهره مندی از این‌ظرفیت بی نظیر برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد .

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی دارای  ۵۱ مکان ‌ثبت شده گردشگری و میراث فرهنگی است و لزوم ایجاد زیر ساخت های گردشگری و جذب توریست در استان باید مورد توجه جدی استاندار محترم و مسئولین قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، توجه به معادن موجود در استان، صنایع نساجی فعال در شهرستان خوی و برنامه ریزی در حوزه کشاورزی به ویژه سیب را از دیگر مطالبات و انتظارات مردم‌ استان عنوان کرد و افزود: بهره مندی از نظرات اندیشمندان، دانشگاهیان، علما و فرهیختگان برای پیشبرد اهداف استان یکی از مهمترین اولویت های استاندار جدید باشد.

مطالبات

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29943

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.