• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

7
در قرارگاه ائمه جمعه و مسئولین ستاد نماز جمعه در شمال و جنوب استان مطرح شد؛

رویکرد تحولی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 29920
  • 10 آبان 1400 - 7:44
رویکرد تحولی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان غربی
تشکیل هیئت های اندیشه ورز با نخبگان شهرستان در جهت مشاوره برای خطبه های نماز جمعه و فعالیت های امام جمعه محترم در شهر

به گزارش صدای حوزه، پنجمین قرارگاه ائمه جمعه و مسئولین ستاد نماز جمعه در شمال و جنوب استان با حضور حجت الاسلام رضوانی نسب، معاونت محترم نظارت و ارزیابی و حجت الاسلام عبدل مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تشکیل شد.

طی برگزاری جلسات دو روزه در جنوب و شمال استان، ائمه جمعه جنوب و شمال و مسئولین ستاد نماز جمعه های جنوب و شمال استان در شهرستان میاندوآب و ماکو گرد هم آمدند که حجت الاسلام رضوانی نسب با توضیح شاخصه های ارزیابی ائمه محترم جمعه، بایسته های این نهاد را توضیح داد.

حجت الاسلام عبدل نیز با اشاره به تشکیل منظم جلسات قرارگاهی برای ائمه جمعه و مسئولین ستاد، تشکیل هیئت های اندیشه ورز با نخبگان شهرستان در جهت مشاوره برای خطبه های نماز جمعه و فعالیت های امام جمعه محترم در شهر، بررسی مسائل و برنامه های فرهنگی ۱۴۰۰ معرفی شده از سوی ائمه محترم جمعه در این جلسات و انتقال تجربیات ائمه محترم جمعه و مسئولین ستاد نماز جمعه را از ثمرات تشکیل قرارگاه های فرهنگی دانست.

ژسیاستگذاری

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29920

مطالب مرتبط

17شهریور
مشایه تماشایی یک امام جمعه + تصاویر
31فروردین
از امام جمعه فارس بخاطر عمل در راستای جهاد تبیین قدردانی می کنیم
مدیر حوزه علمیه استان فارس در واکنش به حواشی سخنان امام جمعه شیراز:

از امام جمعه فارس بخاطر عمل در راستای جهاد تبیین قدردانی می کنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.