• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6237اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

2
به مناسبت هفته جهانی سواد رسانه‌ای؛

دبیرخانه دائمی کنفراس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 29029
  • 01 آبان 1400 - 17:10
دبیرخانه دائمی کنفراس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» راه‌اندازی شد
دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعانی برای همگان» همزمان با هفته جهانی سواد رسانه‌ای توسط کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش صدای حوزه، دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعانی برای همگان» همزمان با هفته جهانی سواد رسانه‌ ای توسط کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران راه‌اندازی شد.

وظایف دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعانی برای همگان

به گزارش روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران، ایجاد و تقویت مولفه های مردمی سازی و عمومی‌سازی سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی، کمک به تولید دانش مبتنی بر نیاز عمومی برای ارتقای سواد رسانه‌ای، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بین‌المللی با محوریت ایران در زمینه سواد رسانه‌ ای، ایجاد فرصتی برابر و اثرگذار برای ذینفعان این حوزه در ایران و سایر به‌منظور به اشتراگ گذاری پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه «سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی برای همه»، سازماندهی و ثبت رویدادها و فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین یا آفلاین در این زمینه، پیوند رویدادها و اقدامات محلی در سراسر جهان برای ارتقای ارتباطات سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، ایجاد زمینه برای برگزاری رویدادهای مشابه فرا مرزی و فرا منطقه‌ای حول موضوعات مرتبط با سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی از سوی ایران، ایجاد زمینه تعاملات موثر و هر چه بیشتر بین‌المللی … از جمله وظایف این دبیرخانه به شمار می‌رود.

بر این اساس، به زودی پوستر فراخوان و جدول اجرایی کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ ای و اطلاعانی برای همگان» برای استفاده علاقه مندان منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است، تشکیل دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ ای و اطلاعانی برای همگان» جزو برنامه های کمیسیون ملی یونسکو ایران است که باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ ای یونسکو ـ ایران مسوولیت اجرای این برنامه را از سوی کمیسیون ملی یونسکو – ایران برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29029

مطالب مرتبط

03آبان
آغاز نهضت سواد رسانه‌ای آموزی ایران در ۱۰ شهر یادگیرنده یونسکو
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکوـ ایران خبر داد:

آغاز نهضت سواد رسانه‌ای آموزی ایران در ۱۰ شهر یادگیرنده یونسکو

17شهریور
ترویج خبرنگاری صلح و افزایش سواد رسانه‌ای جهت کاهش تعارضات مجازی
با انعقاد یک تفاهم‌نامه رسانه‌ای ـ حقوقی مقرر شد:

ترویج خبرنگاری صلح و افزایش سواد رسانه‌ای جهت کاهش تعارضات مجازی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.