• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

2
به مناسبت هفته جهانی سواد رسانه‌ای؛

دبیرخانه دائمی کنفراس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 29029
  • 01 آبان 1400 - 17:10
دبیرخانه دائمی کنفراس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برای همگان» راه‌اندازی شد
دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعانی برای همگان» همزمان با هفته جهانی سواد رسانه‌ای توسط کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش صدای حوزه، دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ای و اطلاعانی برای همگان» همزمان با هفته جهانی سواد رسانه‌ ای توسط کمیسیون ملی یونسکو در باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران راه‌اندازی شد.

وظایف دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعانی برای همگان

به گزارش روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران، ایجاد و تقویت مولفه های مردمی سازی و عمومی‌سازی سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی، کمک به تولید دانش مبتنی بر نیاز عمومی برای ارتقای سواد رسانه‌ای، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بین‌المللی با محوریت ایران در زمینه سواد رسانه‌ ای، ایجاد فرصتی برابر و اثرگذار برای ذینفعان این حوزه در ایران و سایر به‌منظور به اشتراگ گذاری پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه «سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی برای همه»، سازماندهی و ثبت رویدادها و فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین یا آفلاین در این زمینه، پیوند رویدادها و اقدامات محلی در سراسر جهان برای ارتقای ارتباطات سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، ایجاد زمینه برای برگزاری رویدادهای مشابه فرا مرزی و فرا منطقه‌ای حول موضوعات مرتبط با سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی از سوی ایران، ایجاد زمینه تعاملات موثر و هر چه بیشتر بین‌المللی … از جمله وظایف این دبیرخانه به شمار می‌رود.

بر این اساس، به زودی پوستر فراخوان و جدول اجرایی کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ ای و اطلاعانی برای همگان» برای استفاده علاقه مندان منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است، تشکیل دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس بین‌المللی «سواد رسانه‌ ای و اطلاعانی برای همگان» جزو برنامه های کمیسیون ملی یونسکو ایران است که باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ ای یونسکو ـ ایران مسوولیت اجرای این برنامه را از سوی کمیسیون ملی یونسکو – ایران برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29029

مطالب مرتبط

03آبان
آغاز نهضت سواد رسانه‌ای آموزی ایران در ۱۰ شهر یادگیرنده یونسکو
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکوـ ایران خبر داد:

آغاز نهضت سواد رسانه‌ای آموزی ایران در ۱۰ شهر یادگیرنده یونسکو

17شهریور
ترویج خبرنگاری صلح و افزایش سواد رسانه‌ای جهت کاهش تعارضات مجازی
با انعقاد یک تفاهم‌نامه رسانه‌ای ـ حقوقی مقرر شد:

ترویج خبرنگاری صلح و افزایش سواد رسانه‌ای جهت کاهش تعارضات مجازی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.