• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با سرپرست وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

آموزش و پرورش آسیب‌های ناشی از کرونا در تعلیم و تربیت را جبران کند

  • کد خبر : 28823
  • 29 مهر 1400 - 16:07
آموزش و پرورش آسیب‌های ناشی از کرونا در تعلیم و تربیت را جبران کند
اگر سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نباشد، موفقیت آنچنانی حاصل نخواهد شد، که باید در این حوزه کار در شان نظام شکل گیرد هر چند مشکلات کرونایی باعث شد دچار آسیب‌های زیادی شویم و باید آموزش و پرورش با تلاش مضاعف این آسیب‌ها را جبران کند.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی صبح امروز در نشست با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: سرمایه اصلی ما دانش‌آموزان هستند و آینده کشور ما در دست همین فرزندان است.

وی افزود: اگر در بحث آموزش و پرورش به درستی و در شأن نظام جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی و مکتب تشیع عمل شود شاهدرشد و شکوفایی و آینده درخشانی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قبل از انقلاب رشد و شکوفایی با مبارزات در اندیشه دانش‌آموزان شکل گرفت و باعث شد انقلاب به پیروزی برسد و امروز شاهد شکوه و عظمت انقلاب را در سراسر جهان هستیم.

حسینی یادآور شد: اگر سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نباشد، موفقیت آنچنانی حاصل نخواهد شد، که باید در این حوزه کار در شان نظام شکل گیرد هر چند مشکلات کرونایی باعث شد دچار آسیب‌های زیادی شویم و باید آموزش و پرورش با تلاش مضاعف این آسیب‌ها را جبران کند.

وی با اشاره به خسارت کرونا به حوزه آموزش، خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با یک برنامه‌ریزی دقیق باید خسارت وارده از ویروس کرونا به حوزه تعلیم و تربیت را جبران کند.

نماینده ولی فقیه در استان به موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان گریزی زد و گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان موضوع بسیار مهمی است که ما نیز دغدغه آن را داریم و باید توسط شما پیگیری شود.

وی با اشاره به مدارس مستهلک در این استان و همچنین کمبود سرویس‌های بهداشتی، گفت: مدارس استان فرسوده و از کار افتاده است.

سید نصیر حسینی ضمن تشکر از توجه ویژه آموزش و پرورش به شهر سی‌سخت و فضاهای آموزشی آن، گفت: سفر ریاست جمهوری هم باعث و بانی خیر برای جمع آوری مدارس کانکسی و سنگی می‌شود.

حسینی در ادامه گفت: مدارس زیادی ساخته شده اما هنوز تعدادی مدرسه کم داریم که زیبنده نیست و مدارس فرسوده هم باید جمع‌آوری شوند در بعضی جاها سرویسهای بهداشتی در شان مدارس نیست یا سرویس بهداشتی ندارند و یا باید تعویض شوند تا بهداشت مدرسه دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه مردم زحمت کشیدند و برای اعتلای این نظام خون دادند یادآور شد باید به گونه‌ای رفتار کنیم که دانش آموزان ما بتوانند در آینده این انقلاب و نظام را حفظ کنند.

حسینی افزود: احساس می‌کنیم که باید در حوزه آموزش و پرورش هم در زمینه تعلیم و هم در زمینه آموزش تلاش بیشتری انجام دهیم به معلمان باید توجه بیشتری شود دانشگاه فرهنگیان را بیشتر مورد توجه قرار دهید، معلمان آینده باید از هر حیث تربیت شوند تا بتوانیم افرادی پخته و ساخته شده برای کمک به ساختن آینده کشور تربیت کنیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28823
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

05دی
سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مطرح کرد؛

سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

18اردیبهشت
نگاه صفر و صدی به طلاب معلم اشتباه است!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.