• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
نامه جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی به دکتر جبلی:

روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتوا

  • کد خبر : 26806
  • 10 مهر 1400 - 10:30
روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتوا
در شرایطی که امواج تحریف و تفتین در جنگ تمام عیار رسانه­ای، فرهنگ و افکار عمومی جامعه را تهدید می­کند، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتواست و این مهم با اعتماد هرچه بیشتر به جوانان مؤمن انقلابی محقق خواهد شد.

به گزارش صدای حوزه، جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی، طی نامه ای انتصاب دکتر پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفتند که در ادامه متن کامل نامه را ملاحظه می نمایید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

با عرض سلام و تسلیت ایام سوگواری آل الله علیهم السلام،

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (دامت توفیقاته) به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بی شک این اعتماد نتیجه شایستگی و اجتماع پنج ویژگی مهم یعنی تدین، انقلابی بودن، تخصص، تجربه و آگاهی در حضرتعالی است و با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان رکن ارسال پیام در رسانه، انتظار می­رود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (دامت توفیقاته) در انتصابات و بهره مندی و «ارتقاء سرمایه انسانی» نیز به این پنج ویژگی توجه اکید نمایید.

علاوه بر آن، استفاده از نیروهای خلّاق و مبتکر و توجه به خلاقیت و نوآوری در تولید نیز می­تواند موجب «رشد کیفی برنامه ­ها» شود. هرچند تحول و غنای محتوایی و مهندسی پیام، از نخستین شروط کیفیت در برنامه سازی است و سازمان صدا و سیما برای دست یابی به آن مستلزم بهره مندی هرچه بیشتر از دانشمندان و متخصصین محتوا، ارتقاء سطح دانش و آگاهی محتوایی نیروهای انسانی و ایجاد و بهینه سازی سامانه­ها و سازوکارهای سازمانی مدیریت محتواست.

البته در شرایطی که امواج تحریف و تفتین در جنگ تمام عیار رسانه­ای، فرهنگ و افکار عمومی جامعه را تهدید می­کند، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتواست و این مهم با اعتماد هرچه بیشتر به جوانان مؤمن انقلابی محقق خواهد شد. 

همکاری و هماهنگی با سایر دستگاهها، نهادها و مجموعه­های ریز و درشت فرهنگی و رسانه­ای کشور نیز با نگاهی راهبردی و هدف راهبری سپهر رسانه­ای کشور، می­تواند موجب هم افزایی توانمندی­ها و تسریع در پیشبرد اهداف فرهنگی و رسانه­ای نظام (در چهار اولویت هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی و ضرورت دوام اهداف پیشین یعنی تقویت برنامه ریزی راهبردی، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی و توجه به تربیت نسل) خواهد بود که امید است در مدیریت کلان سازمان صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد.

انتصاب حضرتعالی که تجربیات گرانسنگ و همراه با توفیق در عرصه­های خبر و برون مرزی سازمان صدا و سیما را داشته­اید نوید بخش بازگشت اعتماد عمومی به خبر رسانه ملی و تقویت عملکرد این سازمان در دیپلماسی عمومی و نقش آفرینی جدی­تر در معادلات منطقه ای و بین المللی است. انتظار عمومی از صدا و سیما در حوزه خبر، علاوه بر صداقت و نگاه جامع و همه جانبه، سرعت عمل و ارائه روایت نخست از خبر، تحلیل مستند و اقناع کننده و جهت دهی به کنشهای اجتماعی است که نیازمند چابکی، اندیشه ورزی و جسارت خبری دارد.

دوام توفیقات حضرتعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری (دامت توفیقاته) و مأموریتهای رسانه ملی در گام دوم انقلاب در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم رسانه ملی تحت مدیریت راهبردی حضرتعالی به جایگاه شایسته خود به عنوان دانشگاه عمومی در جامعه ملی و جهانی دست یابد.

«جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی» آمادگی کامل خود را برای همکاری و حمایت از رسانه ملی در تهیه و تدوین طرح­ها و برنامه­های راهبردی، تقویت محتوایی و کیفی برنامه­های تولیدی و ارتقاء همه جانبه نیروهای انسانی اعلام می­دارد.

جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی

۷/۷/۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26806

مطالب مرتبط

17اردیبهشت
«سلمان فارسی» یک سریال بزرگ بین المللی و بین الادیانی خواهد بود
معاون سیمای رسانه ملی در گفت‌وگویی مطرح کرد؛

«سلمان فارسی» یک سریال بزرگ بین المللی و بین الادیانی خواهد بود

28اسفند
عملکرد صداوسیما در ۱۴۰۰ چگونه بود؟!
گزارشی درباره سالی که گذشت؛

عملکرد صداوسیما در ۱۴۰۰ چگونه بود؟!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.