• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

7
نامه جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی به دکتر جبلی:

روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتوا

  • کد خبر : 26806
  • 10 مهر 1400 - 10:30
روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتوا
در شرایطی که امواج تحریف و تفتین در جنگ تمام عیار رسانه­ای، فرهنگ و افکار عمومی جامعه را تهدید می­کند، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتواست و این مهم با اعتماد هرچه بیشتر به جوانان مؤمن انقلابی محقق خواهد شد.

به گزارش صدای حوزه، جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی، طی نامه ای انتصاب دکتر پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفتند که در ادامه متن کامل نامه را ملاحظه می نمایید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

با عرض سلام و تسلیت ایام سوگواری آل الله علیهم السلام،

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (دامت توفیقاته) به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بی شک این اعتماد نتیجه شایستگی و اجتماع پنج ویژگی مهم یعنی تدین، انقلابی بودن، تخصص، تجربه و آگاهی در حضرتعالی است و با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان رکن ارسال پیام در رسانه، انتظار می­رود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (دامت توفیقاته) در انتصابات و بهره مندی و «ارتقاء سرمایه انسانی» نیز به این پنج ویژگی توجه اکید نمایید.

علاوه بر آن، استفاده از نیروهای خلّاق و مبتکر و توجه به خلاقیت و نوآوری در تولید نیز می­تواند موجب «رشد کیفی برنامه ­ها» شود. هرچند تحول و غنای محتوایی و مهندسی پیام، از نخستین شروط کیفیت در برنامه سازی است و سازمان صدا و سیما برای دست یابی به آن مستلزم بهره مندی هرچه بیشتر از دانشمندان و متخصصین محتوا، ارتقاء سطح دانش و آگاهی محتوایی نیروهای انسانی و ایجاد و بهینه سازی سامانه­ها و سازوکارهای سازمانی مدیریت محتواست.

البته در شرایطی که امواج تحریف و تفتین در جنگ تمام عیار رسانه­ای، فرهنگ و افکار عمومی جامعه را تهدید می­کند، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شرط لازم در مدیریت سازمان تولید و انتشار محتواست و این مهم با اعتماد هرچه بیشتر به جوانان مؤمن انقلابی محقق خواهد شد. 

همکاری و هماهنگی با سایر دستگاهها، نهادها و مجموعه­های ریز و درشت فرهنگی و رسانه­ای کشور نیز با نگاهی راهبردی و هدف راهبری سپهر رسانه­ای کشور، می­تواند موجب هم افزایی توانمندی­ها و تسریع در پیشبرد اهداف فرهنگی و رسانه­ای نظام (در چهار اولویت هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی و ضرورت دوام اهداف پیشین یعنی تقویت برنامه ریزی راهبردی، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی و توجه به تربیت نسل) خواهد بود که امید است در مدیریت کلان سازمان صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد.

انتصاب حضرتعالی که تجربیات گرانسنگ و همراه با توفیق در عرصه­های خبر و برون مرزی سازمان صدا و سیما را داشته­اید نوید بخش بازگشت اعتماد عمومی به خبر رسانه ملی و تقویت عملکرد این سازمان در دیپلماسی عمومی و نقش آفرینی جدی­تر در معادلات منطقه ای و بین المللی است. انتظار عمومی از صدا و سیما در حوزه خبر، علاوه بر صداقت و نگاه جامع و همه جانبه، سرعت عمل و ارائه روایت نخست از خبر، تحلیل مستند و اقناع کننده و جهت دهی به کنشهای اجتماعی است که نیازمند چابکی، اندیشه ورزی و جسارت خبری دارد.

دوام توفیقات حضرتعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری (دامت توفیقاته) و مأموریتهای رسانه ملی در گام دوم انقلاب در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم رسانه ملی تحت مدیریت راهبردی حضرتعالی به جایگاه شایسته خود به عنوان دانشگاه عمومی در جامعه ملی و جهانی دست یابد.

«جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی» آمادگی کامل خود را برای همکاری و حمایت از رسانه ملی در تهیه و تدوین طرح­ها و برنامه­های راهبردی، تقویت محتوایی و کیفی برنامه­های تولیدی و ارتقاء همه جانبه نیروهای انسانی اعلام می­دارد.

جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی

۷/۷/۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26806

مطالب مرتبط

17اردیبهشت
«سلمان فارسی» یک سریال بزرگ بین المللی و بین الادیانی خواهد بود
معاون سیمای رسانه ملی در گفت‌وگویی مطرح کرد؛

«سلمان فارسی» یک سریال بزرگ بین المللی و بین الادیانی خواهد بود

28اسفند
عملکرد صداوسیما در ۱۴۰۰ چگونه بود؟!
گزارشی درباره سالی که گذشت؛

عملکرد صداوسیما در ۱۴۰۰ چگونه بود؟!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.