• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6239اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

4
دبیر ستاد مرکزی اربعین:

شرط تزریق واکسن برای حضور در راهپیمایی اربعین تکذیب شد

  • کد خبر : 21018
  • 14 مرداد 1400 - 14:05
شرط تزریق واکسن برای حضور در راهپیمایی اربعین تکذیب شد
احمد محمدی‌فر با بیان اینکه طرف عراقی هنوز هیچ دستورالعملی برای اربعین 1400 اعلام نکرده است، اخبار منتشر شده درباره شروط حضور در مراسم اربعین و تزریق واکسن را تکذیب کرد.

به گزارش صدای حوزه، در حالی که هنوز محرم آغاز نشده و وضعیت سفر به عتبات در ایام محرم نیز مشخص نیست، برخی از رسانه‌ها از شروط پذیرش زائر در ایام اربعین خبر می‌دهند؛ تا جایی که حتی زدن واکسن آن هم دو دز از واکسن کرونا به نقل از برخی مسؤولان مطرح شده است.

در همین رابطه، احمد محمدی‌فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس اخبار منتشر شده درباره شروط اعزام زائران عتبات در ایام اربعین به ویژه تزریق واکسن کرونا را تکذیب کرد و گفت: هنوز طرف عراقی هیچ دستورالعملی درباره وضعیت اربعین ۱۴۰۰ اعلام نکرده است. به همین دلیل نمی‌توان در این باره اظهارنظری کرد.

وی با بیان اینکه همه مردم منتظر اخباری خوش از اربعین هستند، افزود: ما امیدوار به اعزام زائران به عراق با رعایت نکات بهداشتی هستیم، اما تا این لحظه هیچ اطلاعیه‌ای از سوی مسؤولان عراقی برای پذیری زائر خارجی در ایام اربعین دریافت نکردیم. علاوه بر این، با توجه به وضعیت کرونا، تصمیم‌گیری درباره اعزام زائر به اربعین زود است و باید منتظر نظر عراقی‌ها و همچنین ستاد کرونا باشیم.

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به لزوم ایجاد شور حسینی در اربعین، از عاشقان حسینی خواست که اخبار اربعین را فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین پیگیری کنند.

 سال گذشته با توجه به شیوع کرونا هیچ زائر و موکب ایرانی در ایام اربعین به عراق اعزام نشد. با این وجود مراسم پیاده‌روی اربعین به صورت باشکوه و با حضور زوار عراقی در امنیت و سلامت برپا شد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=21018
  • منبع : خبرگزاری فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.