• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
حجت الاسلام عزت زمانی مطرح کرد:

ستاد ملی کرونا با عزاداری در ماه محرم موافقت کرد/ شنبه دستورالعمل نهایی تصویب می شود

  • کد خبر : 18703
  • 24 تیر 1400 - 14:14
ستاد ملی کرونا با عزاداری در ماه محرم موافقت کرد/ شنبه دستورالعمل نهایی تصویب می شود
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کمیته کارشناسی ستاد کرونا برگزاری عزاداری محرم را تایید کرده و دستورالعملی هم تهیه شده است، امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه دستورالعمل نهایی را تصویب و ابلاغ کند.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جلسات برگزار شده در خصوص مراسم‌های دهه ولایت، دعای عرفه و عزاداری ماه محرم اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری عزاداری محرم را منوط به تصمیم‌گیری کمیته تخصصی با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی و … کرده بود که در این کمیته، برگزاری عزاداری محرم و تعظیم شعائر حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم مطابق تجربه موفق سال گذشته به تصویب رسید.

موافقت کمیته کارشناسی ستاد کرونا با برگزاری عزاداری محرم

وی با اشاره به اینکه در این کمیته دستورالعمل برگزاری مجالس شادی در دهه ولایت، دعای عرفه و همچنین عزاداری محرم به تصویب رسیده است، گفت: برگزاری این برنامه‌ها در این کمیته همچون شرایط ماه رمضان امسال به طور مثال در شهرهای قرمز با اولویت برگزاری در فضای باز به تصویب رسیده است. تعیین و تایید موقعیت مکانی هیأت‌ها براساس این دستورالعمل توسط کارشناسان وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

شنبه دستورالعمل نهایی محرم ابلاغ می‌شود

عزت‌زمانی افزود: قرار است روز شنبه ۲۶ تیرماه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور در خصوص دستورالعمل برگزاری این مراسم‌ها به خصوص عزاداری ماه محرم تصمیم‌گیری و دستوالعمل نهایی تصویب شود و انتظار داریم دولت به عقلانیت مردم مومن کشور اعتماد کند.

برنامه‌های محتوایی برای دهه ولایت و محرم

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های محتوایی طراحی شده برای ایام شادی در دهه ولایت و عزاداری در ماه محرم امسال گفت: ستاد ملی و استانی برای تصمیم‌گیری در این خصوص در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است. بنا داریم در کنار تعظیم شعائر حسینی با همت هیأت‌های مذهبی و مردم در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و رفع مشکلات مردم نیز قدم‌هایی برداریم که برای این امر بسته‌های محتوایی تهیه شده است.

عزم جدی برای افزایش شور و شعور حسینی در کشور

وی ادامه داد: حضور جدی مؤثرین و به خصوص بانوان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی نیز از دیگر برنامه‌های ماست. در این خصوص نشست‌های تخصصی با مبلغین، مداحان، هنرمندان، رسانه‌ها، اهالی شعر، سبک و کتاب برگزار کردیم و بنا داریم با همت تمامی نهادها و دستگاه‌ها فعالیت جامعی در زمینه افزایش شور و شعور حسینی در تبلیغات شهری و تعظیم شعائر حسینی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=18703
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

21اردیبهشت
عواملی که باعث کنترل کرونا شد
وزیر بهداشت مطرح کرد؛

عواملی که باعث کنترل کرونا شد

30فروردین
واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند
علی‌رغم هجمه‌ رسانه‌های بیگانه علیه دانشمندان ایرانی؛

واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند

27فروردین
برگزاری حضوری کلاس های سطوح عالی برای فقط ۴ هفته!
نگرانی طلاب و ضرورت توجه مسئولین حوزه علمیه؛

برگزاری حضوری کلاس های سطوح عالی برای فقط ۴ هفته!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.