• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
در دیدار از صدای حوزه مطرح شد؛

لزوم رفع ابهام رسانه ای از پرونده های قضایی حوزویان مشهور!

  • کد خبر : 18281
  • 22 تیر 1400 - 12:45
لزوم رفع ابهام رسانه ای از پرونده های قضایی حوزویان مشهور!
مدیریت پیشگیری قوه قضاییه استان قم در ادامه با اشاره به طرح هایی که می توانند در سطح کشور و بخصوص در قم و شهرک پردیسان منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و خانوادگی در بین خانواده های روحانیون شوند اضافه کرد لازم است معاونت پیشگیری با همکاری رسانه های حوزوی به ویژه پایگاه خبری صدای حوزه که رویکردی مستقل و انقلابی دارد برای این قبیل مشکلات چاره اندیشی های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، آقای کاویانی، مدیریت پیشگیری فرهنگی، اجتماعی قوه قضاییه استان قم به همراه حجت الاسلام نیک رو، رئیس شورای امنای پردیسان قم و آقای ونکی، رابط نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و آقای رزق آبادی، عضو شورای امنای پردیسان و مسئول مجتمع فرهنگی شهید ربانی پردیسان ضمن بازدید از پایگاه خبری صدای حوزه پیرامون مشکلات حقوقی و قانونی که گریبانگیر برخی طلاب و روحانیون شده است به بحث و بررسی پرداختند.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام برزگار، مدیر مسئول صدای حوزه انجام شد، آقای کاویانی با اشاره به برخی پرونده های قضایی پرسروصدا اشاره کرد که دادگستری قم این آمادگی را دارد که به سوالات جامعه طلاب نسبت به پرونده های پرحاشیه پاسخ دهد و لذا پیشنهاد کرد که هر ماه یک یا دو قاضی کارکشته از سمت دادگستری ضمن تعامل با صدای حوزه به سوالات طلاب و روحانیون پاسخ دهند.

کاویانی

مدیریت پیشگیری فوه قضائیه استان قم در ادامه با اشاره به طرح هایی که می توانند در سطح کشور و بخصوص در قم و شهرک پردیسان منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و خانوادگی در بین خانواده های روحانیون شوند اضافه کرد لازم است معاونت پیشگیری با همکاری رسانه های حوزوی به ویژه پایگاه خبری صدای حوزه که رویکردی مستقل و انقلابی دارد برای این قبیل مشکلات چاره اندیشی های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام دکتر نیک رو نیز با اشاره به عدم همکاری مناسب دستگاه های فرهنگی مختلف نسبت به مشکلات فرهنگی پردیسان گفت به عنوان مثال وقتی به اداره اوقاف قم می گوییم در فلان مورد کمک کنید می گویند پردیسان که موقوفه ندارد!

حجت الاسلام برزگار در ادامه با اشاره به برخی گلایه ها از روش کار و نوع برخورد دادگاه ویژه با طلاب و روحانیون نسبت به شنیده شدن صدای طلاب معترض تاکید کرد و در جهت آغاز همکاری های هدفمند و با برنامه ریزی حساب شده جهت آگاهی بخشی ها و رفع ابهامات و بیان مطالبات از طریق پایگاه خبری صدای حوزه اعلام آمادگی کرد.

نیک رو

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=18281

مطالب مرتبط

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

13آذر
خانواده مقاوم و کنشگری فرهنگی در فضای مجازی؛ فرصت همزبانی در عصر جدید!
در پیش نشست همایش بین‌المللی خانواده مقاوم، مطرح شد؛

خانواده مقاوم و کنشگری فرهنگی در فضای مجازی؛ فرصت همزبانی در عصر جدید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.