• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

3
فراخوان رویداد نوآوری های اربعینی روشنا منتشر شد:

چالش‌های کنشگران و فعالان اربعین و فرصت حل مساله بصورت خلاقانه

  • کد خبر : 17220
  • 13 تیر 1400 - 15:25
چالش‌های کنشگران و فعالان اربعین و فرصت حل مساله بصورت خلاقانه
این رویداد در قالب رویداد ریورس پیچ (reverse pitch) تلاش دارد مسائل و مشکلات برگزاری مراسم اربعین توسط دست‌اندرکاران و کنشگران فعال اربعین معرفی شود تا فضای ایده‌پردازی به میدان واقعیت نزدیک گردد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، دومین رویداد نوآوری های اربعینی روشنا با شعار «دوباره اربعین، دورباره زندگی»، سه ماه مانده به اربعین ۱۴۰۰ تلاش دارد با فضاسازی فکری و احساسی نسبت به پدیده عظیم اربعین با توجه به وقفه یک ساله، ، ظرفیت مردمی را در ایده‌پردازی نسبت به آن فعال نماید. این رویداد نوآوری که با محوریت مرکز نوآوری و اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق (ع) و با حمایت کمیته آموزش و فرهنگ ستاد اربعین برگزار می‌شود، به دنبال شناسایی، رشد و پروش، رقابت و حمایت از اجرای ایده‌های خلاقانه اربعینی است.

روشنا

این رویداد بر اساس چهار محور موضوعی اصلی ۱-اربعین نورانی، ۲-اربعین الهام‌بخش، ۳-اربعین شیرین و ۴-بخش ویژه با عنوان ‌بازگشت به اربعین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محورهای موضوعی رویداد می‌توانند به فراخوان این رویداد مراجعه نمایند. در بخش ویژه‌ این رویداد با عنوان «بازگشت به اربعین» با توجه به عدم امکان حضور غیرعراقی‌ها در آئین عظیم اربعین سال گذشته و احتمال حضور در مراسم اربعین امسال، به دنبال آن است تاایده‌های خلاقانه برای هر چه باشکوه‌تر بودن این حضور را دریافت کرده و آن‌ها را در مسیر رشد و اجرا قرار دهد.

دو تفاوت اصلی دومین رویداد روشنا با رویداد برگزار شده در سال گذشته توجه به مسائل و چالش‌های کنشگران و فعالان اربعین و برگزاری آن در سطح بین المللی است. این رویداد در قالب رویداد ریورس پیچ (reverse pitch) تلاش دارد مسائل و مشکلات برگزاری مراسم اربعین توسط دست‌اندرکاران و کنشگران فعال اربعین معرفی شود تا فضای ایده‌پردازی به میدان واقعیت نزدیک گردد. همچنین با برگزاری این رویداد در سطح بین المللی تلاش می‌شود که ظرفیت‌ایده‌پردازی‌ دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان به اربعین در کشورهای مختلف فعال شود.

در پایان این رویداد به تیم اول برگزیده مبلغ ۱۰ میلیون تومان، تیم دوم مبلغ ۵ میلیون تومان و به هر یک از تیم های سوم تا پنجم مبلغ ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین سه تیم باانگیزه در مرحله اجراسازی ایده خود، حمایت ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار کسب خواهند کرد.

علاقه مندان می تواننند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه ایده و طرح بر اساس مسائل کنشگران اربعین تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی rowshana40.ir جزئیات ایده و مشخصات تیم خود را ثبت نمایند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=17220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.