• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4

علل ریزش‌های انقلاب در کلام سردار شهید قاسم سلیمانی+صوت منتشر نشده

  • کد خبر : 15393
  • 22 خرداد 1400 - 13:24
علل ریزش‌های انقلاب در کلام سردار شهید قاسم سلیمانی+صوت منتشر نشده
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات کربلای در جمع همرزمانش با اشاره به راز چرایی انحراف برخی افراد انقلابی گفت: این انقلاب هر چه جلوتر می‌رود، مخلص‌تر و خالص‌تر می‌شود، خالص بودنش غربتش است.

به گزارش صدای حوزه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در دیداری که با جمعی از خانواده‌های شهدا در روز ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۷ داشتند از معجزه انقلاب سخن گفتند و فرمودند: «بعضی از عناصر انقلابی از راه برگشتند؛ انقلاب ریزش داشته است، دل کسانی بسته‌ به دنیا شد. صدر اسلام هم همین‌جور بود؛ در صدر اسلام هم یک عده انقلابیون اول کار، بعد شدند دنیاداران اواسط و اواخر عمر. بله، این هست؛ اما در کنار این ریزش، چند برابر، ما رویش داریم؛ رویش انقلاب؛ معجزه‌ انقلاب این است».

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  نیز در عملیات کربلای یک در روز پنجم تیر ماه سال ۱۳۶۵ در جمع همرزمانش نیز به چرایی ریزش افراد انقلابی اشاره داشته است.

آنچه که در ادامه می‌شنوید؛ سخنان منتشر نشده از حاج قاسم است که خبرگزاری فارس این صوت تاریخی را برای نخستین بار منتشر می‌کند: 

وقتی خالص بودن نشانه غربت است!

برادرها می‌دانند اول انقلاب در راهپیمایی‌ها، در وضعیت‌ها، خیلی انقلابی‌ها داشتیم، یکی از مطالبی که ما باید توجه داشته باشیم به حقانیت این انقلاب و اخلاص این انقلاب و الهی بودن این انقلاب، این است که این انقلاب هر چه جلوتر می‌رود، مخلص‌تر و خالص‌تر می‌شود، خالص بودنش غربتش است.

این خط، شما نگاه بکنید هر چه ناخالص، هر چه ناپاک، هر چه آدم‌هایی که ظرفیت ندارند هِی از این خط خارج می‌شوند و خودشان می‌بُرند؛ بنا به توجیه در مسائل اقتصادی، بنا به توجیه در مسائل سیاسی، بنا به توجیه در مسائل نظامی، به هر صورت کشش این خط را ندارند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15393
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

18دی
برگزاری نهمین نشست تخصصی حقوق بشر از دیدگاه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
19اردیبهشت
تفاوت مخرج مشترک نداشتن با صورت مشترک داشتن
حواشی دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان؛

تفاوت مخرج مشترک نداشتن با صورت مشترک داشتن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.