• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
درپی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم؛

دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!

  • کد خبر : 42345
  • 17 اردیبهشت 1401 - 14:17
دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!
ظاهراََ با تصویب حذف یارانه پنهان گندم برای مبارزه با سودجویی‌ها و دلالی‌ها ، موج شدیدی از تخریب‌ها و قضاوت های نادرست علیه دولت راه افتاده است و حس ناامیدی شدیدی به مردم القاء می‌‌شود. ان‌شاءالله دولت با تدبیر صحیح این قضیه را به نحوی حل کند که قشر ضعیف جامعه متضرر نشوند .

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، در پی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم، درباره افزایش قیمت آرد صنعتی، یادداشتی در کانال ایتایی شم سیاسی درباره قضاوت منصفانه ی رئیس جمهور قرار گرفته که در ادامه می توانید مطالعه بفرمایید.

ظاهراََ با تصویب حذف یارانه پنهان گندم برای مبارزه با سودجویی‌ها و دلالی‌ها ، موج شدیدی از تخریب‌ها و قضاوت های نادرست علیه دولت راه افتاده است و حس ناامیدی شدیدی به مردم القاء می‌‌شود .

ان‌شاءالله دولت با تدبیر صحیح این قضیه را به نحوی حل کند که قشر ضعیف جامعه متضرر نشوند .

اما خوب است برای قضاوت صحیح در فضای تخریب دولت به برخی موارد دقت کرد :

۱. به رغم اینکه آیت‌الله رئیسی کشور را با کسری بودجه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی تحویل گرفت . (یک سوم بودجه عمومی کشور) اما توانست بدون استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی کشور را اداره کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌

۲. با اینکه روحانی ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی مصوب سال ۱۴۰۰ را مصرف کرده بود و پولی برای واردات کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ برای دولت آیت‌الله رئیسی وجود نداشت ، دولت توانست بازار کالاهای اساسی را بدون ارز ۴۲۰۰ اختصاص یافته به واردات کالاهای اساسی مدیریت کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک  کنید .‌

۳. با اینکه آیت‌الله رئیسی تورم ۵۷ درصدی که بالاترین تورم ۷۰ سال اخیر بود را از دولت قبل تحویل گرفت ، با وجود کسری بودجه و افزایش حقوق‌ها نه تنها نرخ تورم در دولت او افزایش نیافت بلکه روند مستمر کاهشی نیز داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌
برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .

۴. از زمان سرکار آمدن دولت جدید ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه‌ دولت قبل تسویه شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌

۵. با در پیش گرفتن دیپلماسی منطقه‌ای صادرات غیر نفتی کشور نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۰ درصد رشد داشت است . همچنین صادرات نفتی ۲۳۰ درصد افزایش داشته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌

۶. الکترونیکی شدن اخذ مجوزهای کسب و کار ، اعلام تراز مالی شرکت‌های دولتی در کدال ، اعلام اسامی ابربدهکاران بانکی و آغاز وصول مطالبات!

۷. دیپلماسی خوب : عضویت در سازمان همکاری‌ شانگهای ، گرفتن بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی از انگلیس بعد ۴۳ سال، آغاز مجدد خط لوله گاز ترکمنستان- آذربایجان و… .

️خواهش می‌کنم آیت‌الله رئیسی را با توجه به واقعیت‌هایی که وجود داشته و دارد ارزیابی کنید!

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42345
  • نویسنده : حمید رضا باقری
  • منبع : کانال ایتایی شم سیاسی

مطالب مرتبط

20اردیبهشت
دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا
ادعای رئیس‌کل بانک مرکزی دولت روحانی:

دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا

17اردیبهشت
تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش
روایت وزیر فرهنگ از تعطیلات رئیس جمهور؛

تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. منصفانه این هست که حسن روحانی جیب ما را زد ولی تهش یه پولی گذاشت
    اما ابراهیم رییسی جیب ما را فقط میزند
    و به ریش ما میخندد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.