• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

1
حجت الاسلام دانشمند مطرح کرد؛

لزوم هوشیاری مردم نسبت به فتنه صهیونیست و آل سعود +فیلم

  • کد خبر : 40258
  • 17 فروردین 1401 - 15:54
لزوم هوشیاری مردم نسبت به فتنه صهیونیست و آل سعود +فیلم
متأسفانه مدتی است در فضای مجازی دشمن فتنه‌ای را به سرپرستی صهیونیست و آل سعود شروع کرده تا بین ملت شریف ایران و ملت شریف و عزیز افغانستان اختلاف ایجاد کرده و آنان را به جان هم بیاندازد.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام مهدی دانشمند، خواستار هوشیاری مردم نسبت به فتنه صهیونیست و آل سعود شد و اظهار داشت: متأسفانه مدتی است در فضای مجازی دشمن فتنه‌ای را به سرپرستی صهیونیست و آل سعود شروع کرده تا بین ملت شریف ایران و ملت شریف و عزیز افغانستان اختلاف ایجاد کرده و آنان را به جان هم بیاندازد.

وی افزود: به گونه‌ای که عده‌ای از مردم افغانستان را در این کشور و مناطق دیگر تحریک می‌کند تا علیه ایرانیان صحبت کنند و عده‌ای را نیز در ایران تحریک کرده تا علیه مردم افغانستان صحبت کنند لذا این فتنه است و باید مراقب بود؛ بنابراین زمان را باید شناخت دشمن شناسی باید داشت چرا که حرکت در این مسیر آب ریختن در آسیاب دشمن است و نباید این کار انجام شود.

حجت الاسلام دانشمند تصریح کرد: از خدا می‌خواهم عقلانیت را از ما نگیرد و ما بتوانیم به وظیفه خود عمل کرده و رأفت اسلامی را حفظ کنیم تا مبادا ملتی در مقابل ملت دیگر قرار گیرد اگر چنین شود اولین چیزی که از بین می‌رود امنیت است. ما مسلمان هستیم و مظلوم‌ترین شیعه در عالم شیعیان افغانی هستند، نباید فراموش کرد در قضیه مبارزه با داعش بیشترین شهید را فاطمیون دادند که از شیعیان مظلوم افغانستانی بودند، آنان با جان و دل ایستادند و در برابر داعش جنگیدند و اجازه ندادند پای دشمن به حرم آل الله برسد. لذا می‌خواهم مراقب فتنه آل سعود و صهیونیسم باشید.

در حال بارگذاری پخش کننده...
لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=40258
  • منبع : خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

22شهریور
مهسا امینی و پیراهن عثمان
07اردیبهشت
پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها
نژادپرستی به سبک چشم آبی‌ها؛

پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.