• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود درباره سفرش به یمن نوشت:

من در یمن هستم تا از افرادی که نیاز به صلح دارند حمایت کنم

  • کد خبر : 39216
  • 17 اسفند 1400 - 14:09
من در یمن هستم تا از افرادی که نیاز به صلح دارند حمایت کنم
آنجلینا جولی هم‌زمان با انتشار پستی از سفرش به یمن در صفحه ایستاگرامش نوشت به یمن می‌رود تا یادآوری کند باید به فکر همه پناهجویان و قربانیان جنگ بود.

به گزارش صدای حوزه، آنجلینا جولی هم‌زمان با انتشار پستی از سفرش به یمن در صفحه اینستاگرامش نوشت به یمن می‌رود تا یادآوری کند باید به فکر همه پناهجویان و قربانیان جنگ بود.

رییس آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت امیدوار است دیدار جولی از یمن پیش از کنفرانس عالی سالانه تعهد که ۱۶ مارس برگزار می‌شود، توجه جهانیان را به این فقیرترین کشور عربی که سال‌هاست درگیر جنگ است، جلب کند.

جولی در پست خود نوشت: در حالی که ما به تماشای وحشتی که در اوکراین در حال وقوع است ادامه می‌دهیم و خواستار توقف فوری آن هستیم من اینجا در یمن هستم تا از افرادی که به شدت نیاز به صلح دارند حمایت کنم.

وی افزود: اینجا یکی از بدترین بحران‌های انسانی جهان است. در جهان در سال ۲۰۲۲ هر ساعت یک غیرنظامی کشته یا مجروح می‌شود. اقتصاد ویران شده از جنگ و بیش از ۲۰ میلیون یمنی در اینجا برای زنده مانده به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

مقایسه مردم یمن با وضعیت اوکراین توسط آنجلینا جولی

آنجلینا جولی همچنین بحران پناهجویان یمنی را با بحران انسانی در اوکراین مقایسه کرد و تاکید کرد که «همه» مستحق حمایت و پشتیبانی هستند.

در حالی که یمن از اواخر سال ۲۰۱۴ درگیر جنگ داخلی است، جولی نوشت: این هفته یک میلیون نفر در اوکراین مجبور به فرار شدند تا از جنگ وحشتناک فرار کنند. اگر قرار باشد از این وضعیت تکان‌دهنده چیزی یاد بگیریم این است که نمی‌توانیم در بین آنهایی که سزاوار حمایت هستند انتخاب کنیم. همه قربانیان غیرنظامی جنگ‌ها در هر جای جهان از ارزش یکسانی برخوردار هستند و پس از هفت سال جنگ، مردم یمن نیز به حمایت و بالاتر از همه به صلح نیاز دارند.

آنجلینا جولی ۴۶ ساله برنده جایزه اسکار دیروز صفحه اینستاگرامش را به روز کرد تا خبر ورودش به یمن برای حمایت از مردم درگیر جنگ آنجا را به اطلاع ۱۲.۴ میلیون فالوئرش برساند.

جولی سفیر صلح سازمان ملل در تلاش است تا بتواند به جمع‌آوری کمک‌های بین‌المللی برای آوارگان یمنی بپردازد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=39216
  • منبع : خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

07اردیبهشت
پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها
نژادپرستی به سبک چشم آبی‌ها؛

پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ای کاش سلبریتی های ایران هم به اندازه آنجلینا جولی درک و فهم داشتند!!!!!!!!
    اگر دین ندارید آزاد مرد باشید ” امام حسین (ع) “

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.