• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
حضور سرمربی تیم فوتبال امید ایران با پرچم رژیم اشغالگر در یک بازی نمادین؛

آفساید آگاهانه مهدوی کیا!/ صهیونیسم ناستیزی مهدوی‌کیا و حمل پرچم رژیم اشغالگر!

  • کد خبر : 33852
  • 30 آذر 1400 - 18:05
آفساید آگاهانه مهدوی کیا!/ صهیونیسم ناستیزی مهدوی‌کیا و حمل پرچم رژیم اشغالگر!
با توجه به واکنش ستارگان عرب به نقش پرچم رژیم صهیونیستی روی پیراهنشان، نمی توان پذیرفت که بی تفاوتی مهدی مهدوی کیا نسبت به این موضوع ناشی از غفلت بوده است؛ هرچند که ستارگان الجزایر و عمان و عربستان، جور صهیونیسم ناستیزی مهدوی کیا را کشیدند!

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید با پرچم رژیم اشغالگر در بازی نمادین حضور پیدا کرد، ولی ستارگان الجزایری در حمایت از مردم فلسطین از بازی در این دیدار منصرف شدند و ستارگان عربستان و عمان نیز نقش پرچم اسرائیل را از روی پیراهن خود پاک کردند تا بی‌تفاوتی مهدوی کیا را جبران کرده باشند. دیدار نمادین هفته اخیر در کشور قطر به مناسبت به رسمیت شناخته شدن جام کشورهای عربی بعد از ۶۰ سال از سوی فیفا جنجال آفرین شد.

اقدام عجیب مهدوی کیا( سرمربی تیم ملی امید )

این بازی نمادین میان منتخب جهان با ستارگان اعراب برگزار شد. مهدی مهدوی کیا سرمربی امیدهای ایران هم در این دیدار به عنوان میهمان افتخاری در ترکیب تیم اعراب حضور داشت.

مهمترین نکته حضور آورام گرانت سرمربی اسرائیلی سابق چلسی روی نیمکت تیم منتخب جهان بود. حضور این مربی در این بازی با حضور تمام ستارگان فوتبال اعراب و مسلمان برای عادی جلوه دادن روابط با رژیم اشغالگر طراحی شده بود.

اقدام تحسین برانگیز ستارگان فوتبال الجزایر در حمایت از فلسطین

رابح ماجر اسطوره فوتبال الجزایر و ۲ ستاره دیگر این کشور با دیدن این مربی صهیونیست حاضر نشدند در این بازی شرکت کنند. به همین دلیل، از روی سکوها، تماشاگر این مسابقه نمادین و به نوعی عادی ساز روابط با رژیم اشغالگر بودند.

در حالی ستارگان سابق فوتبال الجزایر در حمایت از فلسطین این اقدام تحسین برانگیز را انجام دادند که مهدی مهدوی کیا ستاره سابق فوتبال ایران در اقدامی عجیب، در این بازی شرکت کرد و در کنار این مربی صهیونیست قرار گرفت.

ستاره عربستان و عمان هم حامی فلسطین شدند

موج انتقادات به این بازی به میزبانی قطر و با حضور کشورهای عربی در فضای مجازی بسیار زیاد بود. تمام کاربران فضای مجازی در کشورهای عربی و مسلمان این بازی را محکوم کردند.

در جدیدترین خبر از این بازی جنجالی، تصاویری از پیراهن های نواف التمیاط ستاره سابق تیم ملی عربستان و عماد الحوسنی ستاره سابق عمانی ها در فضای مجازی منتشر شد که پرچم صهیونیست ها را از پیراهن خود پاک کردند.

آفساید آگاهانه مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید

خشم صهیونیست‌ها از اقدام دو ستاره عرب

فیفا برای این بازی یک لباس مخصوص طراحی کرده بود که پرچم تمام کشورها و به خصوص پرچم رژیم اشغالگر قدس نیز روی آن چاپ شده است؛ اما این دو ستاره سابق مسلمان، در اقدامی بزرگ و تحسین برانگیز، پرچم این رژیم را از پیراهن های خود پاک کردند.

آفساید آگاهانه مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید

اقدام دو ستاره سابق فوتبال اعراب در فضای مجازی موج بزرگی را به راه انداخت و از این دو بازیکن سابق تشکر شد. در مقابل، رسانه های صهیونیست و حامی رژیم اشغالگر به شدت از این اقدام دو ستاره فوتبال خشمگین شدند.

سکوت فدراسیون به حضور مهدوی کیا با پیراهن منقش به پرچم صهیونیست‌ها

اقدام یک عربستانی و عمانی و البته ستارگان الجزایری در حمایت از فلسطین مقابل صهیونیست های متجاوز درحالی رقم خورد که سرمربی تیم ملی امید و فدراسیون ایران هنوز پاسخگوی این اقدام عجیب خود نشده و سکوت کرده اند.

این دیدار نمادین کاملا به صورت هدفمند از سوی فیفای صهیونیست طراحی شده تا با حضور گرانت در این بازی، به نوعی به دنیا نشان دهند رژیم اشغالگر با اعراب و مسلمانان مشکلی ندارد و به نوعی هویت جعلی اش را تایید کند.

آفساید آگاهانه مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید

در تصویر بالا می توانید نواف التمیاط در کنار مهدوی کیا را مشاهده کنید. مربی امیدهای ایران با پیراهن منقش به پرچم رژیم اشغالگر شرکت کرده ولی فوتبالیست عربستانی پرچم اشغالگران را از پیراهنش پاک کرده است!

صدای حوزه: با توجه به واکنش ستارگان الجزایر، عمان و عربستان به نقش پرچم رژیم صهیونیستی روی پیراهنشان، نمی توان پذیرفت که بی تفاوتی مهدی مهدوی کیا نسبت به این موضوع ناشی از غفلت بوده است و حتی اگر نیاز مهدوی کیا به دیده شدن در این بازی یا شوق کورکننده وی به حضور در چنین رویدادی، مانع از انصرافش از بازی شده بود، حداقل کاری که می توانست انجام دهد، محو کردن پرچم رژیم صهیونیستی از روی لباسش بود؛ همان کاری که ستارگان عمان و عربستان انجام دادند! از این نظر می توان گفت سرمربی تیم ملی امید، آگاهانه خود را در آفساید ارزشی قرار داده است.

در دنیای فوتبال، اسطوره های و ستارگان بسیاری وجود داردند که با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به اقدامات وحشیانه صهیونیست ها اعتراض کرده اند؛ در حالی که سیاست خارجی کشورهایشان، تقابلی با رژیم صهیونیستی نداشته است. از جمله می توان به اسطوره فقید فوتبال آرژانتین و جهان، دیه گو مارادونا اشاره کرد. مارادونا چندسال پیش به صورت علنی، حمایت خود را از کشور فلسطین و مردم این سرزمین اعلام کرد و حتی پس از دریافت شال پرچم فلسطین آن را مقابل عکاسان بالای سر برد. مارادونا همچنین گفته بود که از موضع خود کوتاه نخواهد آمد و عصبانیت دیگران برای او اهمیتی ندارد.

آفساید آگاهانه مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید

جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا نیز بارها حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده است. این دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ لیگ قهرمانان اروپا در بازی یوونتوس با مکابی حیفا، نمایندۀ اسرائیل، از دست‌دادن با داویدوویچ، کاپیتان تیم اسرائیلی خودداری کرد. بوفون همچنین در سال‌های اخیر با مراجعه به انجمن‌های فلسطینی از فعالیت آنها حمایت کرده است. این دروازه‌بان ایتالیایی در زمان بمباران غزه با شالِ پرچم فلسطین در اماکن عمومی حاضر و در پیام‌های توییتری نیز خواستار آزادی فلسطین شده بود.

آفساید آگاهانه مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید

البته در بین ستارگان فوتبال ایران هم کسانی بوده اند که در زمینه رویایی با فلسطین اقداماتی شایسته تقدیر داشته اند. به عنوان نمونه علیرضا جهانبخش لژیونر فوتبال ایران وقتی در خدمت باشگاه فاینورد هلند بود، برای بازی با تیم «مکابی حیفا» رژیم صهیونیستی به این رژیم سفر نکرد. جهانبخش همچنین در اردیبهشت ماه سال جاری در زمان حمله نیروهای رژیم اشغالگر قدس به مردم نمازگزار فلسطین در مسجد الاقصی با انتشار پستی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخت. او در سال ۱۳۹۵ نیز در هنگام حضور در باشگاه آلکمار هلند، تصمیم به عدم همراهی این تیم در بازی برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی گرفت.

آفساید آگاهانه مهدوی کیا

اگر باورهای شخصی مهدوی کیا در مورد رژیم کودک کش صهیونیستی، که ازقضا دستش به خون شهدای دانشمند این مرز و بوم هم آلوده است با سیاست های جمهوری اسلامی هم خوانی ندارد، ایرادی بر او وارد نیست؛ چون اساساً وقتی در فضای روشنفکری، صادق زیباکلام، کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد؛ مهدوی کیا و “برخی ورزشکاران” مرفوع القلم هستند و انتظار نمی رود درکی به اندازه مارادونا، بوفون یا همین نواف التمیاط و عماد الحوسنی از وحشی گری های رژیم صهیونیستی داشته باشند.

اما متاسفانه مشکل اینجاست که مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید جمهوری اسلامی ایران است و از این نظر نمی توان خطای او را شخصی نگاه کرد؛ بنابراین انتظار می رود مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این غفلت سهوی، چشم پوشی نکنند؛ باشد که حداقل سرمربی تیم ملی امید و دیگر مربیان و مسئولان ورزشی، تمایز حیثیت حقوقی از حقیقی را فهم کنند.

در همین راستا، کارزاری تحت عنوان اخراج مسامحه‌گران با رژیم کودک‌کش صهیونیستی از عرصه ورزش ملی ایجاد شده است که معترضین می توانند با حمایت از آن، به این اقدام مهدوی کیا اعتراض کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=33852
  • نویسنده : عمار جوکار

مطالب مرتبط

03خرداد
یک اقدام تروریستی و لاف های متناقض رسانه های صهیونیستی
02خرداد
‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟
سید نظام الدین موسوی در توئیتی اظهار کرد؛

‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟

02خرداد
سفارت‌های اسرائیل در سرتاسر دنیا به حال آماده‌باش در آمده‌اند
به دنبال اقدام تروریستی منجر به شهادت صیاد خدایی؛

سفارت‌های اسرائیل در سرتاسر دنیا به حال آماده‌باش در آمده‌اند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.