• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

وزارت نفت اسامی مدیران با دریافتی بالای ۳۰ میلیون را اعلام نکرد

  • کد خبر : 32918
  • 18 آذر 1400 - 15:12
وزارت نفت اسامی مدیران با دریافتی بالای ۳۰ میلیون را اعلام نکرد
خبرنگاری اعلام کرد فردی حقوق نجومی گرفته است در چنین حالتی ما ورود پیدا کردیم و جلوی وزارت نفت را گرفتیم، به وزیر نفت نامه زدیم، نام مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان می گیرند را اعلام کن، نه تنها این کار را نکردند، بلکه می گویند شما سکوت کنید!!، آیا این درست است؟ کارها را شما باید مدیریت کنید.

به گزارش صدای حوزه، عباس مقتدایی در نشست علنی روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور گفت: آقای رئیس جمهور، نمایندگان مردم در عین حال که کاملا متوجه هستند که جنابعالی در حال تلاش هستید، اما از باب دلسوزی و از سر دغدغه هایی که دارند تذکراتی را روزانه به جنابعالی می دهند، ما نگران این هستیم که بی توجهی به تجربه های سابق باعث شود روندها تغییرات ویژه و جدی نداشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور ما از وزرای شما توقع پاسخگویی، تلاش، تحرک و پیگیری مستمر داریم؛ آقای رئیس جمهور اگر وزیر شما پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد به نظر شما آیا چاره ای غیر از استفاده از سؤال خواهد بود؟ آیا ما چاره ای به غیر از استفاده از ابزارهای مندرج در قانون اساسی از جمله استیضاح خواهیم داشت؟

وی بیان کرد: ما به دنبال این نیستیم که تقابل دولت و مجلس که در دوره قبلی مشاهده کردیم، مجدد ایجاد شود، اما توقع ما این است که جنابعالی به کسانی که زیر مجموعه شما هستند بفرمایید تعامل آنها با مجلس می تواند بر روند کلی فعالیت های دولت اثرگذار باشد.

دستور سکوت وزارت نفت به خبرنگار سوال کننده از حقوق های نجومی

مقتدایی در ادامه با اشاره به حقوق نجومی برخی مدیران اظهار کرد: خبرنگاری اعلام کرد فردی حقوق نجومی گرفته است در چنین حالتی ما ورود پیدا کردیم و جلوی وزارت نفت را گرفتیم، به وزیر نفت نامه زدیم، نام مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان می گیرند را اعلام کن، نه تنها این کار را نکردند، بلکه می گویند شما سکوت کنید!!، آیا این درست است؟ کارها را شما باید مدیریت کنید.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=32918
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

20تیر
به تبعات تمدنی این کپی برداری های ناقص از تمدن غربی توجه نمی کنید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.