• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
امام جمعه اهواز در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه:

در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد/شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند

  • کد خبر : 32685
  • 14 آذر 1400 - 22:26
در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد/شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند
در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای 10 هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی مدیران زندگی تجملی برای خود فراهم کردند در حالیکه در شهر و محله آنها کسانی هستند که شب گرسنه خوابیده‌اند و در برخی شرکت ها کارگران ما به خاطر مشکلات معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و تبدیل وضعیت دست به اعتراض می‌زنند.

وی با انتقاد از مدیرانی که سوار بر ماشین‌های کذایی می‌شوند و در کاخ‌های آنچنانی زندگی می‌کنند، افزود: در همین اهواز مسؤولی می شناسیم که خانه‌ای ۱۰ هزار متری دارد خودش بهتر است این خانه را تخلیه کند قبل از اینکه مجبور شویم به این موضوع ورود کنیم.

آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند

موسوی‌فرد تصریح کرد: البته فراموش نکنیم که تازه سه ماه است یک دولت انقلابی روی کار آمده است شک نکنید آقای رئیسی دست افراد متخلف را کوتاه می‌کند و این خواسته مردم است که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: روحیه قارونی ثروت اندوزی برخی سبب می‌شود گاهی حیوانات آنها دارای زندگی مرفهی باشد در حالیکه برخی آدم‌ها در بستر بیماری ناله می‌زنند چون توانایی تامین داروی خود را ندارند.

موسوی فرد گفت: یک شخصی که پزشک بوده و مثل زالو خون مردم را طی سال می‌مکیده تا سالی ۱۲ هزار دلار برای دختر و زنش در فرنگ جهت عیاشی بفرستد.

وی در ادامه با پر اهمیت خواندن عدالت اجتماعی اظهار کرد: زمانی میشود انتظار داشت عدالت اجتماعی در ایران تحقق پیدا کند که حاضر به سرمایه گذاری های علمی و تبیینی قوی برای گفتمان سازی باشیم چرا که لازمه اجرای عدالت سه اصل گفتمان سازی، جریان سازی و فرهنگ سازی است.

امام جمعه اهواز در پایان با اشاره به معضل خشکسالی و کم آبی در کشور گفت: مشکل ما تنها نبود آب نیست با وجود سدهای متعددی که در استان وجود دارد وقتی در یکسال آبی بارندگی اتفاق می افتد اگر مدیریت صحیحی باشد در شبکه آبرسانی بی شک مشکلی نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=32685
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

20اردیبهشت
دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا
ادعای رئیس‌کل بانک مرکزی دولت روحانی:

دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا

17اردیبهشت
دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!
درپی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم؛

دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.