• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

3
دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

همزمانی تجمعات اصفهان با نشست کنفرانس COP26 برای تغییر تمرکز جهان از کرونا به تغییرات اقلیمی، جالب توجه است

  • کد خبر : 32180
  • 07 آذر 1400 - 12:01
همزمانی تجمعات اصفهان با نشست کنفرانس COP26 برای تغییر تمرکز جهان از کرونا به تغییرات اقلیمی، جالب توجه است
باید توجه داشت، مشکل مدیریت آب اصفهان واقعی است ولی زمانبندی چنین تجمعی با نشست کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی ‌(COP26) جالب توجه است که مهمترین هدف آن که هفته پیش با حضور بیل گیتس، خانواده سلطنتی انگلستان، جف بیزوس مدیرعامل آمازون و سایر سران جبهه باطلِ نظم نوین جهانی برگزار شد؛ تغییر تمرکز جهان از کرونا به تغییرات اقلیمی بود!

به گزارش صدای حوزه، امیرحسین مظلومی دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگویی، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: الگوی استراتژیک بسیج مردمی و مشارکت دادن مردم در صحنه‌های گوناگون از ویژگی‌های تمدن نوین اسلامی است که در مراکز مطالعاتی غربی نیز از آن به عنوان یک الگوی موفق و کارآمد اعتراف می‌شود‌.

وی ادامه داد: در اواخر این‌هفته مقدس و در ماه‌های ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم و روزهای نزدیک به مذاکرات هسته‌ای ۸ آذر شاهد اتفاقاتی در برخی مناطق کشور هستیم، اتفاقاتی که آمریکا و دشمنان در آن نقش ویژه‌ای دارند.

این فعال دانشجویی با اشاره به فتنه‌انگیزی رسانه‌های معاند، تصریح کرد: باید مراقب وهم رسانه‌ای که بر روی افکار عمومی ناراضی به صورت هدفمند موج‌سواری می‌کنند، بود. رسانه‌هایی که مردم فهیم اصفهان، لرستان و خوزستان و سایر استان‌های هم جوار را با فتنه ساختگی و با چاشنی قومیت‌ها، فتنه‌انگیزانه به جان هم می اندازد.

مظلومی تاکید کرد: باید توجه داشت، مشکل مدیریت آب اصفهان واقعی است ولی زمانبندی تجمعات این چنینی با نشست کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی ‌(COP26) جالب توجه است که مهمترین هدف آن که هفته پیش با حضور بیل گیتس، خانواده سلطنتی انگلستان، جف بیزوس مدیرعامل آمازون و سایر سران جبهه باطلِ نظم نوین جهانی برگزار شد؛ تغییر تمرکز جهان از کرونا به تغییرات اقلیمی بود!

وی گفت: باتوجه به اینکه زاینده‌رود، رودخانه‌ای کم آب و کم عمق است که مردم اصفهان در ایام خشکسالی‌، مکررا با بستر خشک آن مواجه می‌شده‌اند، باید قبول کرد که تجمع زاینده رود، اتفاقی طبیعی و قابل انتظاری بود و امروز در قالب یک بحران ملی خودش را نشان می‌دهد.

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار داشت: اگر این حق مسلم مردم با مدیریت صحیح آب برای حل بحران و توجه به موضوع “آمایش جمعیت” مواجه نشود باتوجه به نقش همچنان ضعیف رسانه‌ای‌ ما در جهاد تبیین، باید بارها و بارهای دیگر شاهد ادامه مشکل‌های ناشی از این مسئله به همراه سوءاستفاده معاندین داخلی و فرصت‌طلبان خارجی در بزنگاه‌های مهم و ایجاد بحران‌های حذف‌کننده صورت مسئله در کشور باشیم که در پس این مسائل هر تجمع و اعتراض توسط مردمی با ذهنیت خدشه‌دار در دریافت و دفاع از حق‌شان را دچار تبدیل به یک تهدید بالقوه می‌کند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=32180
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.