• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

8
آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

آیت الله رئیسی به ریشه کن شدن فقر و مقابله با مفسدان اقتصادی بپردازد

  • کد خبر : 23132
  • 06 شهریور 1400 - 15:54
آیت الله رئیسی به ریشه کن شدن فقر و مقابله با مفسدان اقتصادی بپردازد
امیدوارم با تشکیل کابینه و استقرار دولت سیزدهم شاهد اقتدار نظام اسلامی حفظ سلامت جامعه، کاهش فقر و هدایت جوانان در جامعه باشیم.

به گزارش صدای حوزه، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، به تبیین پیام رسانی کاروان اسیران حسینی از واقعه عاشورا پرداخت و گفت: کاروان اسیران حسینی با مدیریت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام و قیام عاشورا را به شرق و غرب جهان رساندند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کاروان اسیران حسینی دارای مناعت طبع بالا بودند و با وجود تمام سختی ها، واجبات و حتی مستحبات را به جا می آوردند.

وی با بیان اینکه ماندگاری تاریخ کربلا از معجزات الهی است که نسل به نسل به ما منتقل شده، افزود: کاروان اسیران اهل بیت(ع) از حضرت سجاد(ع)، حضرت زینب(س) زنان و کودکان تشکیل شده بود که آنها تاریخ کربلا و قیام عاشورا را برای مردم روزگار خود مطرح کردند و واقعه کربلا را در تاریخ ثبت کردند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: کاروان اسیران حسینی هیچ وقت احساس و اظهار ذلت و خستگی نکردند و فرمان پروردگار خود را اجرا کردند، از این رو خود را پیروز واقعی می دانستند.

وی با بیان اینکه کاروان اسیران حسینی عزت خانوادگی و اهل بیت پیامبر اکرم(ص) را همواره حفظ کرده بودند، گفت: حضرت زینب(س) با تحمل تمام خستگی ها و مشکلات و رنج ها نماز خود را هیچ وقت فراموش نکرد و حتی نماز شب و مستحبات را به جا می آورد.

آیت الله صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک مستقر شدن کابینه دولت سیزدهم به رییس ‌جمهور گفت: آیت الله رئیسی فردی خوشنام، خوش سابقه و تابع اهل بیت(ع) است که درصدد توسعه و پیشرفت کشور و کاهش مشکلات مردم است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امیدوارم با تشکیل کابینه و استقرار دولت سیزدهم شاهد اقتدار نظام اسلامی حفظ سلامت جامعه، کاهش فقر و هدایت جوانان در جامعه باشیم.

آیت الله صدیقی بیان کرد: آیت الله رئیسی با تشکیل کابینه قوی و مردمی باید به ریشه کن شدن فقر در جامعه، مبارزه با فسادهای اداری و مقابله با مفسدان اقتصادی بپردازد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: باید کابینه دولت سیزدهم با حمایت مردم در کاهش مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور قدم های مؤثری بردارد.

وی با اشاره به رأی اعتماد مجلس به اکثر اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: از مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داریم که در اسرع وقت و با قاطعیت رأی اعتماد به کابینه دولت سیزدهم دادند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رییس قوه قضاییه نیز اعلام همکاری با دولت سیزدهم کرده، افزود: امیدواریم با انسجام، همدلی و هم افزایی سران سه قوه، آرامش عمومی جامعه و حل مشکلات کشور و مردم تحقق یابد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=23132
  • منبع : رسا

مطالب مرتبط

15آذر
دستیابی به سبک زندگی اسلامی با ۷ اقدام
نامه دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی به آیت الله رئیسی؛

دستیابی به سبک زندگی اسلامی با ۷ اقدام

20اردیبهشت
دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا
ادعای رئیس‌کل بانک مرکزی دولت روحانی:

دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.