• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6237اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

4
حجت الاسلام جواد نیک‌بین:

دولتمردان در توسعه زندگی خود موفق بوده اند!

  • کد خبر : 20006
  • 04 مرداد 1400 - 16:23
دولتمردان در توسعه زندگی خود موفق بوده اند!
نماینده کاشمر در مجلس با بیان اینکه دولتمردان در توسعه زندگی خود موفق بوده‌اند، زیرا قبل از سال 57 کاره‌ای نبودند گفت: روحانی بداند که اگر مصوبه مجلس با موضوع اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود او به قهقهرا رفته بود.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۴ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: حفظ شأن مجلس و جایگاه نماینده‌ها در اختیار هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی است، امروز مسائل مهمی در کشور وجود دارد که مجلس باید با اقتدار برای حل آنان ورود کند.

وی افزود: زمانی که می فهمیم برای اعضای هیات مدیره بانک تجارت ۴۰۰ میلیون تومان پاداش تعیین شده و همین مبلغ در عرض چند ثانیه به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد و حتی ککشان هم نمی گزد! خیلی راحت بیان می کنند که ۴۰۰ نشد حال ۵۰۰ میلیون پاداش بپردازید!

دولتمردان در توسعه زندگی خود موفق بوده اند!

نماینده کاشمر در مجلس تصریح کرد: مسئولان عالی رتبه کشور با حضور در استان خوزستان اعلام می کنند که ما در توسعه این استان موفق نبوده ایم؛ بله، درست می گویند، این افراد در توسعه کشور موفق نبوده اند، اما در توسعه زندگی شان موفق عمل کرده اند. این افراد در سال ۱۳۵۷ کجا بودند و الان کجا هستند؟!

اعتراض حق مردم است و پاسخگویی وظیفه کارگزاران

نیک بین اظهار کرد: اعتراض حق مردم است و مقام معظم رهبری نیز فرموده اند به اعتراضات مردم باید رسیدگی شود، اما پاسخگویی وظیفه کارگزاران است. باید نسبت به پاسخگویی وزرا و مسئولان کشوری اهتمام ویژه ای داشته باشیم. خرداد و مردادماه سال گذشته موضوع استیضاح رئیس جمهور مطرح شد که برخی به این موضوع خندیدند، اما اگر آن روز تصمیم درستی برای رئیس جمهور گرفته می شد، و هر چه زودتر مقصر اصلی این وقایع را از سردمداری کشور به زیر می آوردیم، دیگر کشور به اینجا نمی رسید و این مسائل پیش نمی آمد.

یک توصیه برادرانه

وی گفت: در این چند روز باقی مانده باید تصمیم درستی گرفته و با مقصر اصلی این مسائل که همان جاسوسان هستند، برخورد شود. رئیس جمهور به جای پاسخگویی، فرافکنی کرده و اعلام می کند اگر تصمیم و مصوبه مجلس نبود، تاکنون تحریم‌ها رفع شده بود!

نیک بین خطاب به رئیس جمهور گفت: برادر عزیز؛ جناب آقای روحانی، دلم برای شما می‌سوزد، اگر مصوبه مجلس نبود شما به قهقرا می‌رفتید. ۸ سال کشور را معطل نگه داشتید، حال مصوبه مجلس را مخالف تحریم می‌دانید؟ مقصر اصلی به سرانجام نرسیدن برجام شما، خود شما هستید.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=20006
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

05دی
موضوع دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری چه بود؟
پاسخ یک کارشناس مسائل سیاسی به سوال خبرنگار صدای حوزه؛

موضوع دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری چه بود؟

24آبان
اگر رئیسی نیامده بود!
تصور اینکه شخصی مثل حسن روحانی در این 100 روز رئیس جمهور می‌شد؛

اگر رئیسی نیامده بود!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.