• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان است

  • کد خبر : 15766
  • 26 خرداد 1400 - 13:02
حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان است
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیاینه‌ای تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

به گزارش صدای حوزه، به نقل از روابط عمومی ارتش، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی جامعه اسلامی و خط بطلان بر تمام توطئه‌های شوم دشمن دانست.

 

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چهل و سومین سال  عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌ها و خطرات بسیاری مواجه بوده‌ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه های مختلف، در اوج قله‌های شکوفایی، اقتدار و سربلندی ایستاده‌ایم و بر ماست تا از ثمره این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه مدرسه بزرگ عاشوار می‌باشند همواره در برهه‌های مختلف باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم تمام بدخواهان این آب وخاک بوده است.

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته وکاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دنبال می‌کند.

در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمن بکشند.

آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می کند با حضور هر چه گسترده تر در انتخابات‌، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده  و همانند همیشه که با حضور مومنانه خود صدها توطئه علیه سرزمین پاکان و مهد دلیران را خنثی کردند، این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان جان برکف نیروهای مسلح کشورمان باشند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15766
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.