• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

8
به بهانه اظهارات اخیر حیدر مصلحی پیرامون رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال 92؛

آبی که مصلحی در آسیاب آشناها و تاجزاده‌ها ریخت!‌ + فیلم

  • کد خبر : 15605
  • 24 خرداد 1400 - 11:58
آبی که مصلحی در آسیاب آشناها و تاجزاده‌ها ریخت!‌ + فیلم
آنچه تا به حال تجربه کرده ایم این بوده که نظام هرگز مقابل اکثریت نایستاده و شاهدش هم حاکمیت نزدیک به چهل ساله لیبرال ها بر دولت ها بوده است که حاصلش با همه ضعف ها و قوت ها، شده این حجم بالای نارضایتی از وضعیت معیشتی

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، روز گذشته حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در اظهارتی گفته بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ جمع بندی اش این بود که با توجه به شرایط نظام، مصلحت این است آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت بشود و دلایل آن را هم نوشته بود.

وی ادعا کرده بود که اعضای شورای نگهبان نتوانسته بودند «اِن قُلتی» نسبت به دلایل او بیاورند.

حیدر مصلحی همچنین عنوان داشته بود در پاسخ یکی از حقوقدانان شورای نگهبان که پرسیده بود که هاشمی رفسنجانی چه گفته است که رد صلاحیت شود؟ اظهار داشته با شخص کاری ندارد و حفظ نظام این هزینه و این فایده را دارد.

بنابر اظهار نظر خبرگزاری فارس، این اظهارات مصلحی با هدف جلب توجه برای رای آوری در انتخابات مجلس خبرگان بوده است. مصلحی کاندیدای میان دوره ای مجلس خبرگان است.

پس از این اظهارات، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی به این جریان واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آنرا قبول نداشتند. نمی خواهم برخورد آقایان را در جلسه با ایشان بگویم. شورا گزارش نهادهای قانونی را بررسی می کند و نهایتا بر اساس تشخیص و رأی اعضا نتیجه اعلام می گردد.

توئیت کدخدایی

بر همین اساس، حجت الاسلام حمید برزگار مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه طی یادداشتی کوتاه به این مسأله واکنش نشان داده و نوشت:

آقای مصلحی…!!!!

برای اثبات خودتان، شورای نگهبان را تحقیر می کنید؟!

منتظر واکنش شورای نگهبان می مانیم که بگوید همانطور که مصلحی ادعا می کند، شورای نگهبان در این حد مصلحت سنجی کرده یا واقعا قانونی رفتار کرده و صحبت های وی تاثیری در نتیجه نهایی شورا نداشته است!

حسام الدین و تاجزاده و نصیری و کدیورها چه حس خوبی دارند با گفته های شما جناب مصلحی!

آنچه تا به حال تجربه کرده ایم این بوده که نظام هرگز مقابل اکثریت نایستاده و شاهدش هم حاکمیت نزدیک به چهل ساله لیبرال ها بر دولت ها بوده است که حاصلش با همه ضعف ها و قوت ها، شده این حجم بالای نارضایتی از وضعیت معیشتی و …امید که بعد سالها، سکانداری دولت ها به سمت نیروهای انقلابی بچرخد که آبروی نظام را آبروی خودشان می دانند و برایش بی ادعا شبانه روز کار می کنند…

اصلاح طلبان و دولتی ها هم خوب است الان اعلام کنند چرا گزارش خلاف واقع در مورد لاریجانی به شورای نگهبان داده بودند؟ هر چند شورا اعلام کرده مستندش محدود به اون گزارش نبوده اما چرا برای جبران جفای مورد درخواست رهبری عزیز هیچ حرکتی از امنیتی های دولت روحانی مشاهده نکردیم؟!
به “ابرهمراه” خوبتان در مجلس هم رحم نمی کنید؟؟

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15605

مطالب مرتبط

29فروردین
حوادث اخیر باعث رعب طلاب نخواهد شد/ طلاب، ملبس به لباس روحانیت می شوند تا نماد تقوا، امنیت و شهادت باشند
آیت الله حسینی خراسانی در آئین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم:

حوادث اخیر باعث رعب طلاب نخواهد شد/ طلاب، ملبس به لباس روحانیت می شوند تا نماد تقوا، امنیت و شهادت باشند

12بهمن
آیت الله صافی(ره) یکی از برترین فقهای عصر ما بود
پیام تسلیت آیت الله مکارم در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی:

آیت الله صافی(ره) یکی از برترین فقهای عصر ما بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.