• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
پس از گزارش اخراج کارکنان به دلیل سوء استفاده؛

گوگل دسترسی کارکنان به داده‌های کاربران را محدود می‌کند

  • کد خبر : 21284
  • 17 مرداد 1400 - 12:44
گوگل دسترسی کارکنان به داده‌های کاربران را محدود می‌کند
گوگل می گوید پس از گزارش اخراج کارکنان به دلیل سوء استفاده، دسترسی آنان به داده های کاربران را محدود می کند.

به گزارش صدای حوزه، گوگل می گوید پس از گزارش اخراج کارکنان به دلیل سوء استفاده، دسترسی آنان به داده های کاربران را محدود می کند.

گوگل ده ها کارمند را به دلیل سوء استفاده از داده های داخلی اخراج کرده است، اما این شرکت اصرار دارد که دسترسی به داده های کاربران را به دقت محدود کند.

تهدید داخلی کارکنان و محققان که از سیستم ها و داده های شرکت های فناوری برای منافع شخصی خود سوء استفاده می کنند، یک چالش منحصر به فرد برای گوگل نیست، بلکه مشکلی است که سایر صنایع را از امنیت خانه گرفته تا رسانه های اجتماعی در بر می گیرد.

به گفته معاون، گوگل دهها کارمند را از سال ۲۰۱۸ به دلیل مسائل مربوط به امنیت از جمله سوء استفاده از دسترسی به داده ها و ابزارهای شرکت اخراج کرده است. گزارش شده که این شرکت تنها ۳۶ کارمند خود را در سال ۲۰۲۰ اخراج کرده است، از جمله به دلیل سوء استفاده از اطلاعات محرمانه که ممکن است به معنای انتقال اطلاعات فقط داخلی به بازیگران خارجی باشد.

گوگل به واشنگتن تایمز گفت مواردی که توسط معاون به آنها اشاره شده بیشتر مربوط به سوء استفاده از «اطلاعات شرکت» یا مالکیت معنوی گوگل است.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت: «در مورد داده های کاربر، ما دسترسی کارکنان را از طریق تعدادی از ضمانت های پیشرو در صنعت محدود می کنیم، از جمله: محدود کردن دسترسی به داده های کاربر به افراد ضروری، نیاز به توجیه دسترسی به چنین داده هایی، بررسی چند مرحله ای قبل از دسترسی به داده های حساس و نظارت بر ناهنجاری ها و نقض دسترسی. با این وجود تعداد تخلفات عمدی یا سهوی به طور مداوم کم است.

سایر شرکتهایی که اطلاعات شخصی را جمع آوری می کنند با مشکلات مشابهی روبرو هستند زیرا ابزارها و داده های این شرکتها در کنار تبلیغ کنندگان و مشاغل معتبر برای جنایتکاران، متجاوزان و دولتهای سراسر جهان ارزشمند است.

در ماه ژوئن، یک تکنسین امنیت خانه «ADT» پس از جستجوی فیدهای ویدئویی مشتریان به کمی بیش از چهار سال زندان محکوم شد. به گفته وزارت دادگستری، این تکنسین بیش از ۹۶۰۰ بار بدون رضایت کاربران به طور تقریبی به ۲۰۰ حساب کاربری دسترسی پیدا کرده بود.

برخی داده ها برای رژیم های اقتدارگرا که به دنبال مخالفان هستند، بسیار حیاتی است. به عنوان مثال، دولت فدرال دو کارمند سابق توییتر، احمد ابواممو و علی الزبره را متهم کرده است که به اطلاعات غیر عمومی در توییتر دسترسی داشته و آن را با دولت عربستان سعودی به اشتراک گذاشته اند.

گوگل به نوبه خود اعلام کرد که همه اتهامات را جدی می گیرد و نسبت به تهدید داده های کاربران پیشگیرانه عمل می کند.

سخنگوی گوگل گفت: «هر کارمند سالانه آموزش می بیند، ما همه ادعاها را بررسی می کنیم و تخلفات منجر به اقدامات اصلاحی تا خاتمه به صورت جدی پیگیری می شوند. ما در انتشار تعداد و نتیجه تحقیقات خود برای کارکنان خود شفاف هستیم و فرآیندهای سختگیرانه ای را برای ایمن سازی داده های مشتریان و کاربران از هرگونه تهدید داخلی یا خارجی در نظر گرفته ایم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=21284
  • منبع : farsnews.ir

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.