• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

9

چگونه با تغییر شرایط زندگی، عشق به همسرم را حفظ کنم؟

  • کد خبر : 16643
  • 09 تیر 1400 - 10:57
چگونه با تغییر شرایط زندگی، عشق به همسرم را حفظ کنم؟
اشتیاق شدیدی که دو نفر را به سمت هم می کشد و منجر به ازدواج می شود، نمونه ای از عشق است اما گاهی پس از گذشتن چند سالی از ازدواج تب تند عشق سرد می شود و زن و مرد که عاشق و دلباخته یکدیگر بوده نسبت به هم سرد و بی تفاوت می شوند.

اگر نگران سرد شدن رابطه عاشقانه با همسرتان در شرایط سخت زندگی یا بعد از گذشت چند سال هستید، با این روش ها می توانید عشق به همسرتان را حفظ کنید.

عشق یکی از احساسات ذاتی انسان و دوست داشتن بیش از اندازه است که عاشق و معشوق را به سوی هم می کشد. عشق انواع مختلفی دارد و بسیاری از عشق را در زندگی تجربه کرده ایم.

اشتیاق شدیدی که دو نفر را به سمت هم می کشد و منجر به ازدواج می شود، نمونه ای از عشق است اما گاهی پس از گذشتن چند سالی از ازدواج تب تند عشق سرد می شود و زن و مرد که عاشق و دلباخته یکدیگر بوده نسبت به هم سرد و بی تفاوت می شوند.

اگر احساس می کنید رابطه شما نیز به سمت سرد شدن رفته اما می خواهید همیشه و در همه حال عاشق همسرتان باشید، این بخش از خانواده پلاس نمناک را مطالعه نمایید تا دریابید چگونه همیشه شیفته همسر خود باقی بمانید.

در ادامه نکاتی را آورده ایم که اگر به آنها عمل کنید، همواره عاشق همسرتان خواهید ماند:

خودتان را متقاعد کنید که عاشق همسرتان هستید

اگر همیشه در ضمیر ناخودآگاه خود تصور می کنید که عاشق همسرتان نیستید، این تلقین سبب می شود از همسرتان دور شوید پس برای اینکه رابطه شما با همسرتان عاشقانه باقی بماند و از هم فاصله نگیرید، خودتان را متقاعد کنید که عاشق همسرتان هستید. جملاتی مانند دوستت دارم و من عاشق تو هستم را تکرار کنید تا خودتان را به این باور متقاعد سازید.

در کنار همسرتان خاطرات خوب را تجسم کنید

اگر می خواهید باور دوست داشتن همسرتان را تقویت کنید، لحظات و خاطرات خوب را در کنار او تجسم کنید و تنها به خاطرات بدتان فکر نکنید. تجسم می تواند منجر به قوی ترین حالت و احساس دلبستگی در افراد شود.

بیشتر وقت خود را با همسرتان بگذرانید

برای اینکه عاشق همسرتان بمانید و رابطه تان همیشه صمیمی باشد، نگذارید بینتان فاصله ایجاد شود و سعی کنید بیشتر وقت خود را با همسرتان سپری کنید. نزدیک شدن به همسرتان نه باور به دوست داشتن او را نیز در ذهنتان قوی تر می کند.

خوبی های همسرتان را ببینید

یکی از کارهایی که سبب می شود ما از همسر خود دور شویم و رفته رفته عشق او را از دل بیرون کنیم توجه به بدی ها و نقص های او است. همه افراد بدی و خوبی دارند، به جای تمرکز بر روی بدی های طرف مقابل خود ، روی خوبی های او تمرکز نمایید و خوبی هایش را ببینید، آنوقت است که متوجه می شوید عاشق همسرتان هستید و نمی خواهید او را از دست بدهید.

گاهی از او دور باشید

اگر همیشه کنار همسرتان باشید، احساس دلتنگی را حس نخواهید کرد و حضور همسرتان برای شما عادی خواهد شد پس گاهی هم لازم است از او دور شوید، دوری باعث دلتنگی نسبت به طرف مقابلتان شده و درنتیجه بیشتر به او جذب می شوید.

فعالیت های مختلف انجام دهید

برای اینکه همیشه عاشق همسرتان باقی بمانید، بیشتر فعالیت های خود را در کنار همسرتان انجام دهید. اینگونه شما به سمت او گرایش یافته و عدم حضور او باعث دلتنگی شما می شود.

همسرتان را درک کنید

اگر همیشه مسائل را از دید خود ببینید و همسرتان را مقصر فرض کنید، از او دور شده و صمیمیت میان شما کاهش می یابد پس سطح درک خود را از همسرتان بالا ببرید و همیشه با او همدلی کنید. همدلی صمیمیت را در رابطه تان بیشتر کرده و علاقه شما را افزایش می دهد.

بیشتر با همسرتان صحبت کنید

اگر شما نتوانید با همسرتان صحبت کنید و سکوت را ترجیح بدهید، به تدریج از او دور شده و بین شما فاصله ایجاد می شود. برای عاشق ماندن با همسر خود بیشتر حرف بزنید و گاهی برای گپ زدن عاشقانه به بیرون از منزل بروید.

احساسات خود را بروز دهید

عدم بروز احساساتتان و صحبت نکردن از آنها شما را از همسرتان دور می کند. اگر از مسئله ای ناراحت هستید، در مورد مشکلتان و اینکه چرا ناراحت هستید، با همسر خود حرف بزنید و مشکلات را با صحبت حل کنید.

یکدیگر را در آغوش بگیرید

برای از دست ندادن وابستگی و همبستگی از نزدیکی جسمی فاصله نگیرید. برقراری رابطه زناشویی ، در آغوش گرفتن یکدیگر ، بوسیدن و حتی دست در دست هم دادن می تواند یک احساس دوست داشتنی در شما ایجاد کند و یکی از راه های ایجاد صمیمیت است.

چند پیشنهاد دیگر برای افزایش علاقه و عشق به همسر

برای افزایش علاقه و عشق می توانید روش های زیر را نیز امتحان کنید:

  • با همسرتان به تفریح و سرگرمی بپردازید و به همراه یکدیگر به سفر بروید.
  • هم دیگر را سورپرایز کنید و به یکدیگر ابراز علاقه کنید.
  • کارهای مورد علاقه همسرتان را بررسی کنید و به علائق او احترام بگذارید.
  • برای او نامه و پیام های عاشقانه بنویسید.
  • از خطاهای او صرف نظر کنید.
  • حرف هایی نزنید و کارهایی نکنید که حرمت بین شما و همسرتان شکسته شود.
  • برای یکدیگر گل و هدیه بخرید.
  • مناسبت های مهم زندگیتان را فراموش نکنید و جشن بگیرید.
  • همسرتان را با دیگران مقایسه نکنید و او را همانگونه که هست، بپذیرید.
لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=16643
  • منبع : namnak.com

مطالب مرتبط

26اردیبهشت
آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا دعوت حق را لبیک گفت
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ؛

آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا دعوت حق را لبیک گفت

07اردیبهشت
کلاس درسی عاشقانه‌ در واپسین وداع
رفتارشناسی یک عالم بزرگ در مراسم تشییع همسرش:

کلاس درسی عاشقانه‌ در واپسین وداع

03اردیبهشت
خطای نابخشودنی بود ولی مبتلا به خطای تعمیم نشویم!
درباره جریان سیسمونی گیت و حواشی دو سه روز اخیر؛

خطای نابخشودنی بود ولی مبتلا به خطای تعمیم نشویم!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من شوهرم دوستای بسیاراشغالی داره مالش میخواستن بکشن بالااگه بدونین چه حرفایی چه کارایی چه بلاهایی سرمن درآوردن حالاهم ازکی نم نم جامیکنن اول پیام بعدیربع گرفتن شوهرم ازمن بعدبه دوساعت کشیده کردن بعدصبح تاشبش کردن حالاهم الان چندروزوشبش میخوان بکنن وکردن نمیدونم منظورشون چی فقط میدونم مریضن ومیخوان لج من دربیارن منم میخوام لجشون دربیارم به شوهرم گفتم اومدی بایدمن خودت تنها باقطاریاهواپیمابریم اخه هرجایم بریم اینامیان دوستای شوهرم اصلاحریفشون نمیشم یکارم میخوام بکنم کاری ازم برنمیاداخه چطورشوهرم حفظ کنم براخودم که باایناجایی نره اصلانمیزارن سریع هم میفهمن ازاین واون سوال میکنن که …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.