• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

10

تکنیک های همسرداری ؛ چگونه همسرتان را عاشق خود کنید

  • کد خبر : 10457
  • 09 اردیبهشت 1400 - 18:12
تکنیک های همسرداری ؛ چگونه همسرتان را عاشق خود کنید
عشق یک احساس ژرف و غیر قابل توصیف است که فرد آنرا دریک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می کند. بسیاری از ما یک رابطه عاشقانه را تجربه می کنیم ، در این رابطه ممکن است یکی عاشقتر باشد و یا هر دو به یک اندازه یکدیگر را دوست داشته باشند. در برخی افراد عشق در یک نگاه ایجاد می شود اما برخی دیگر در طول رابطه به تدریج عاشق می شوند.

برای اینکه همسرتان را همچنان علاقه مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید از تکنیک های همسرداری استفاده کنید و با گذشت زمان رابطه عاشقانه تری داشته باشید.

 

با انجام این کارها یک ماهه همسرتان را عاشق خودتان میکنید

یک ضیافت دو نفره ترتیب دهید

همسرتان را به یک شام عاشقانه و دونفره دعوت کنید. هنگام خوردن شام عاشقانه خود به فرد دیگری فکر نکنید و بهترین لباس هایتان را بپوشید.

با یکدیگر فیلم ببینید

فیلم دیدن با عشقتان می تواند تجربه بی نظیری باشد ، اگر شما سالهای اول ازدواج به سینما رفته و فیلم می دیدید اما اکنون فاصله ای میان شما ایجاد شده ، دوباره این فاصله را از میان خود بردارید و با هم به دیدن فیلم بروید مخصوصا اگر فیلم، فیلم های حاتمی کیا باشد و روایت حاج کاظم و فاطمه ها را بازگو کند!

خلوت کنید

اگر همیشه نفر سومی هم در خلوت هایتان حضور داشته ، این بار خودتان دو نفره خلوت کنید و یک منظره یا جای مناسبی را پیدا کنید و در سکوت در کنار هم غروب خورشید را تماشا کنید.

یادداشت عاشقانه فراموش نشود

همسرتان را با نوشتن یک نامه و یادداشت عاشقانه غافلگیر کنید . این یادداشت محبت آمیز را جایی قرار دهید که همسرتان ببیند و غافلگیر شود.

خاطره سازی کنید

برای اینکه خاطره ای خوب در ذهنتان ایجاد شود به جاهایی بروید که قبلا نرفته بودید و در آن مکانبا یکدیگر صحبت کرده و وقت بگذرانید . حتما این مکان نباید ، خاص باشد بلکه این مکان جدید، می تواند حیاط خلوت یا تراس یا یکی از اتاق های منزلتان باشد، امتحان کنید.

دلایل دوست داشتنتان را بنویسید

کاغذی بردارید و در آن دلایلی که بخاطرش همدیگر را دوست دارید، بنویسید و سپس فهرست ها را با هم عوض کنید.

مسابقه دهید

اگر می خواهید همسرتان عاشق شما شود به غیر از توجه به او باید با او وقت گذرانده و خوش گذرانی کنید . برای اینکه به شما خوش بگذرد ، یک بازی راه بیندازید و با هم مسابقه دهید . باور کنید این کار ساده بسیار خاطره ساز خواهد شد.

با هم غذا بپزید

تجربه آشپزی با عشقتان می تواند بسیار خوب و خاطره ساز باشد پس تدارک یک آشپزی دو نفره را ببینید و با کمک هم غذای جدید بپزید.

با یکدیگر گفت و گو کنید

هیچ چیز به اندازه یک گفتگوی عاشقانه و مسالمت آمیز نمی تواند شما را به یکدیگر نزدیک کند پس با همسرتان گفت و گو کنید و روی هم متمرکز باشید و به هم گوش دهید تا بتوانید کاملا یکدیگر را درک نمایید.

خاطره ها را مرور کنید

برای تغییر حال و هوایتان و به یاد آوردن عشق روزهای اول زندگی ، آلبوم های قدیمی را بیاورید و با هم تماشا کنید، خاطرات ماه عسل تان را مرور کنید . خاطرات مشترک، شیرین و عاشقانه تان را با هم مرور کنید.

برای او شعر بخوانید

برای نشان دادن عشق خود به همسرتان برای او با صدای بلند در یک محیط رمانتیک شعر بخوانید و یا در زمان رانندگی برای او شعری را بخوانید که با آن خاطره دارید.

عکس بگیرید

یک برنامه ی دونفره عکاسی می تواند بسیار جالب و به یاد ماندنی باشد ، در طبیعت یا در خانه عکس های دونفری بندازید و آنها را چاپ کنید، توجه کنید در صورت چاپ نکردن عکس ها در واقع تمرین را انجام نداده اید.

عکس هایتان را روی دیوار نصب کنید

عکس های دو نفره و خاطره انگیزی را که گرفته اید ، بر روی دیوار منزلتان بچسبانید تا بتوانید هر روز آنها را ببینید.

به یک گردش دو نفره بروید

با یکدیگر به بیرون از منزل بروید و در یک فعالیت دو نفره مانند کوه پیمایی یا پاکسازی محیط زیست و… شرکت کنید.

با دوستانتان معاشرت کنید

برای لذت بردن از زندگی ، با دوستانتان معاشرت کنید البته دوستانی را انتخاب کنید که از بودن با آنها لذت می برید و شرایط مشابه شما را دارند. یک برنامه دوستانه ترتیب بدهید و شام یا ناهار را به بیرون از منزل بروید.

نامه بنویسید و برای هم پست کنید

نامه هایی برای یکدیگر بنویسید ، نامه هایی کوتاه یا بلند ، با عنوان های مختلف . این نامه ها را به آدرس خانه یا محل کار همسرتان پست کنید. مطمئن باشید همسرتان از دریافت نامه کاغذی واقعا خوشحال خواهد شد.

چیدمان اتاق را تغییر دهید

حس انرژی مشترک را به فضای اتاق بیافزایید . برای این کار ، چیدمان اتاق را تغییر دهید و یکی از اتاق های منزلتان را دوباره بچینید . شما می توانید برای اتاق خود به خرید روید و وسیله هایی بخرید و یا یک وسیله قدیمی را با هم بازسازی کنید و به اتاق بیاورید.

درباره اولین ها صحبت کنید

یادآوری اولین ها طراوت بیشتری به رابطه شما خواهد داد پس درباره اولین ها با هم صحبت کنید، اولین بار که او را دیدید، اولین باری که احساس کردید دوستش دارید، اولین بار که …

نا گفته هایتان را به او بگویید

زمانی برای گفتگو انتخاب نمایید که هر دو آمادگی کامل برای شنیدن کامل داشته باشید و در این زمان دلخوری ها و ناراحتی ها و نگفته هایتان را ابراز کنید . این کار کمک می کند تا انرژی منفی در زندگیتان وجود نداشته باشد و صمیمیتتان بیشتر شود.

رابطه جنسی عاشقانه برقرار کنید

اگر مدت هاست که مانند اوایل ازدواجتان به خودتان نریسیده اید ، دوباره دست به کار شوید جذابیت های ظاهری و جنسی خود را افزایش دهید و رابطه عاشقانه و متفاوت با همسرتان برقرار کنید.

برنامه ریزی کنید

برای اینکه حالتان عوض شود و با یکدیگر وقت بیشتری بگذرانید ، باهم برنامه ریزی کنید و حرف بزنید . این برنامه ریزی می توانید برای رفتن به یک سفر ایده آل باشد و چه بسا به زودی فرصتش هم فراهم شود.

خلاق باشید و یکدیگر را غافلگیر کنید

با هر روشی که بلدید ، امروز یکدیگر را غافلگیر نمایید . نوع غافلگیری به خلاقیت خودتان ربط دارد.

تفریح و هیجان را وارد زندگی خود کنید

بازی کردن و تفریح یکی از بهترین روش های وارد کردن انرژی مثبت به رابطه، افزایش صمیمیت و کاهش تنش و استرس محسوب می شود پس کمی تفریح و هیجان به زندگی وارد کنید.

بازی یکی از وجوه عشق ورزی است و طرف بازی را برای شما دوست داشتنی تر می کند. شما می توانید در فروشگاه بزرگ قایم باشک بازی کنید و لابلای قفسه ها به دنبال هم بگردید یا می توانید یک پارک بازی خلوت پیدا کنید و از تاب و… استفاده نمایید.

شوخ طبع باشید

هر روز لبخند بزنید تا همسرتان هر روز بیشتر از روز قبل عاشق شما شود. لبخند شما می تواند روزهای استرس زای شما را به روزهایی آرامش بخش تبدیل کند. بخندید و به او کمک کنید تا او هم بخندد.

از او حمایت کنید

به دیگران اجازه ندهید به همسرتان بی احترامی کنند. از او دفاع کنید. نگذارید شخصی، مهم ترین و با ارزش ترین فرد زندگیتان را به زمین بزند.

جایی را پیدا کنید و همیشه به آنجا بروید

جایی مثل یک کافه یا رستوران یا یک نیمکت دنج در پارک، یا … را پیدا کنید و هفته ای یکبار یا ماهی یکبار به آنجا بروید تا این مکان مخصوص به خودتان شود به طوری که زمان هایی که دلتنگ یکدیگر می شوید یا روزهایی که نیاز دارید یادتان بیاید که چقدر همدیگر را دوست دارید، به این مکان سر بزنید و تجدید خاطره کنید.

برای همسرتان غذا بپزید

فرقی نمی کند شما مرد هستید یا زن؛ برای اینکه عشق خود را به همسرتان نشان دهید ، غذای مورد علاقه همسرتان را خودتان شخصا برایش بپزید.

تمرین های گذشته را مرور کنید

همه تمرین های که برای عاشق کردن انجام داده اید ، را مرور کنید . کدامیک از تمرین ها واقعا بر روی همسرتان بیشترین تاثیر را داشته است ، این تمارین را انتخاب کرده و برخی از مواقع آنها را انجام دهید.

علاقه به همسر

 

نکاتی برای عاشق کردن شوهر

  • اگر خانم هستید برای عاشق کردن همسرتان به نکاتی که در ادامه بخش خانواده پلاس نمناک گفته ایم توجه کنید :
  • برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست نیافتنی و گاهی قابل انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید تا شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند. با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید.
  • بیش از حد مهربان و مطیع نباشید زیرا خوبی و مهربانی بیش از اندازه ممکن است قدرت فریبندگی شما را زایل کند و دل او را بزنید.
  • مردها با چشمشان عاشق می شوند پس جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.
  • لباس ها، کفش ها و آرایشی را که با سلیقه و شخصیت شما همسرتان جور است را انتخاب نمایید.
  • زنانی که بااعتمادبه نفس هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. پس همیشه اعتماد به نفس داشته باشید.
  • توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید.
  • رنگ ها، فیلم ها، کتاب ها و غذاهای مورد علاقه اش را بدانید و با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد و یا درست کردن غذای مورد علاقه اش او را خوشحال کنید.
  • یکی از مهمترین مسائل برای مردان حفظ احترام است. کلام و رفتار شما باید همیشه به گونه ای باشد که او احترام به خود را حس کند.
  • مردان نیازمند تحسین ومحبت هستند پس با تحسین کردن آنها اعتمادبه نفسشان را تقویت کنید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود.
  • مردها درمورد رابطه جنسی اگر احساس کنند که نمی توانند شریک جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است پس به او بگویید در رابطه جنسیتان احساس فوق العاده ای به شما می دهد.

اگر آقا هستید برای عاشق کردن همسرتان به نکات زیر توجه کنید :

  • هر فرد دارای یک شخصیت کامل است و به آن افتخار می کند . زنان دوست دارند همانقدر که به ظاهرشان توجه می شود، به شخصیت درونی آنها نیز توجه شود.
  • بیشتر خانم ها به جواهرات و لباس های زیبا علاقه دارند با آنها به خرید روید و درباره انتخابشان نظر دهید.
  • شنونده خوبی باشید و گاهی نیز پاسخ هایی بدهید که نشان دهد متوجه ی موضوع هستید و او را درک می کنید زیرا زنان موجوداتی حساس هستند و دوست دارند کاملا درک شوند.
  • از صحبت درباره ی چیزهایی که ممکن است سبب اختلاف نظر شوند اجتناب کنید و سعی نکنید او را متقاعد کنید که در اشتباه است.
  • به حریم شخصی اش احترام بگذارید و به زور وارد دنیای شخصی او نشوید.
  • بهداشت شخصی تان را رعایت کنید و بهترین لباس ها را بپوشید . دندان هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. کمی به کمد لباس تان توجه کنید. نوع پوشش شما نشان دهنده ی سطح احترامی است که برای خودتان قائل هستید. اگر به خودتان احترام نگذارید، هیچ کس به شما احترام نخواهد گذاشت.
  • هدایای مناسب به او بدهید اما زمان هدیه دادن و نوع آن باید به جا و مناسب باشد.
  • برای او یک اسم مستعار انتخاب کنید. این اسمی است که فقط شما او را با آن صدا میزنید.
  • زنان مخلوقاتی شنیداری هستند، کلمات بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل موهایشان یا لاک روی ناخن هایشان توجه کنید و به او بگویید که خنده شان چقدر دلرباست و چقدر زیبا هستند.
  • زن ها آدم های انحصار طلبی هستند که دوست دارند همیشه برای همسرشان اولین باشند.آنها دوست ندارند هیچ کس دیگری به دل همسرشان نفوذ پیدا کند و گذشته از این، حتی اگر بدانند همسرشان یکی از اعضای خانواده خود را بیشتر از آنها دوست دارد،آشفته و مضطرب می شوند.
لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=10457
  • منبع : namnak.com

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.