• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5

آنچه نباید در محل کار در موردش صحبت کنید

  • کد خبر : 15217
  • 02 تیر 1400 - 14:19
آنچه نباید در محل کار در موردش صحبت کنید
مکالمات و گفتگو ها با همکاران یک راه موثر برای آشنایی بیشتر و بهبود رابطه با آن ها می باشد که می تواند هم از لحاظ تخصصی و هم از لحاظ رابطه شخصی فوایدی را به همراه داشته باشد اما موضوعاتی هستند که بهتر است در ارتباط با همکارتان از بحث کردن در مورد آن ها خودداری کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.
 
گفت و گو میان همکاران بسیار رایج می باشد ولی یک سری موضوعات وجود دارد که نپرداختن به آنها باعث بهبود عملکرد آنها می شود و در کل باعث پیشرفت مجموعه می شود.

مکالمات و گفتگو ها با همکاران یک راه موثر برای آشنایی بیشتر و بهبود رابطه با آن ها می باشد که می تواند هم از لحاظ تخصصی و هم از لحاظ رابطه شخصی فوایدی را به همراه داشته باشد اما موضوعاتی هستند که بهتر است در ارتباط با همکارتان از بحث کردن در مورد آن ها خودداری کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

موضوعات کنونی روز یا سیاسی

بسیاری از افراد در محل کار دوست دارند مدام بر سر مسائل سیاسی یا اجتماعی صحبت کنند ؛ مخصوصاً زمانی که نزدیک رویداد های سیاسی مثل انتخابات است اما این موضوع به مرور زمان، رابطه صمیمانه شما را به هم می زند . پس بهتر است عقاید سیاسی را برای خودتان نگه دارید و اجازه ندهید روی رابطه شما با همکارتان اثرگذار باشد.

مذهب

در محل کار در مورد مذهب هم مانند مسائل سیاسی صحبت می شود اما بهتر است که افراد به عقاید مذهبی خود مخصوصاً در محل کار احترام بگذارند و آن را یک عقیده شخصی بدانند و در آن دخالت نکنند .

مشکلات مربوط به کارفرما ، رئیس، مدیر، همکار دیگر

اگر مشکلی با رئیس ، مدیر بالادستی و هر کدام از همکاران تان دارید ، هرگز این موضوع را به همکار دیگرتان نگویید . حتی اگر با یکدیگر خیلی صمیمی هستید . بهتر است در چنین مواردی با همسر ، یک درمانگر یا یک دوست قابل اعتماد خارج از محیط کاری صحبت کنید و اجازه ندهید که این بحث ها داخل محل کار انجام شود .

مشکلات خانوادگی

شاید مشکلات آن قدر به شما فشار آورده باشد که بخواهید با همکارتان مشورت کنید . به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به خانواده نه تنها حریم شخصی شما را خدشه دار می کند ، بلکه باعث می شود که برخی از افراد از اطلاعات شما سوء استفاده کنند و تاثیر منفی روی شغل تان خواهد داشت .

مشکلات مالی

صحبت کردن در مورد چالش ها و مشکلات مالی هرگز نباید در محل کار انجام شود زیرا همکار تان فرض می کند که می تواند با استفاده از همین مشکلات مالی از شما سوء استفاده کند و ممکن است در نهایت تاثیر منفی روی کار تان داشته باشد .

مشکلات مربوط به رابطه

اجازه دهید که عشق و علاقه ای که در رابطه دارید ، برای خودتان باقی بماند . بیش از حد هیجانات خود را در مورد رابطه کنونی که دارید ، به همکارانتان نشان ندهید و این مسائل را با آن ها به اشتراک نگذارید . شاید آن ها در مورد زندگی خصوصی شما و رابطه ای که دارید ، تاثیر غلط بگذارند و یا با حرف هایی احساس بد و منفی در شما ایجاد کنند .

مشکلات مربوط به سلامتی

مراقب باشید در مورد مشکلات مربوط به سلامتی مثل مشکلات ذهنی با همکار خود صحبت نکنید زیرا این وضعیت در نهایت عاملی برای ضرر زدن به وضعیت شغلی شما است و می تواند روی وظیفه تان هنگام انجام کار تاثیرگذار باشد و حتی در زمان هایی بر علیه شما استفاده شود .

درگیری هنگام بحث

ممکن است در مورد بعضی از موضوعات عقاید شخصی شما خیلی محکم و قاطع باشد . مثلاً ممکن است حتی بر سر غذای محلی هم با همکارتان بحث کنید . اگر در موضوعی تعصب دارید ، تا جایی که می توانید از مطرح کردن چنین مباحثی خودداری کنید که ممکن است درگیری به همراه داشته باشد .

خرید های گران قیمت

در مورد چیزهای گران قیمت یا خرج های خیلی زیادی که در مسافرت کرده اید، صحبت نکنید زیرا چنانچه در این بخش از سبک زندگی نمناک گفته شده است این موضوع عامل ایجاد حسادت در بین همکاران می باشد و ممکن است منجر به کارشکنی در امور یکدیگر گردد و امنیت شغلی شما را به خطر بیاندازد.

داستان های مربوط به تربیت فرزند

همه افراد ایده های مربوط به خودشان را در مورد بزرگ کردن کودکان دارند . بسیاری از آن ها ممکن است روش های تربیت فرزند را از پدر یا مادرشان یاد گرفته باشند . پس بهتر است عقاید شخصی خود را برای تربیت فرزندان به همکارانتان دیکته نکنید زیرا عاملی برای ایجاد مخالفت ها و بحث های طولانی است .

در مورد دستاورد های خود چیزی به همکارتان نگویید

بسیاری از افراد ارزش کار تخصصی خود را نمی دانند و هر چیزی را با همکار شان به اشتراک می گذارند . بهتر است از دستاورد های خودتان هم با همکارانتان صحبت نکنید زیرا عاملی برای حسادت خواهد شد و حتی ممکن است آن ها به راحتی اطلاعاتی را از شما بگیرند و بعدا به نفع خودشان استفاده کنند .

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15217
  • منبع : namnak.com

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.