• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

6

چه کسی آمار غلط رتبه هجدهم اقتصاد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه کرد؟

  • کد خبر : 9635
  • 26 فروردین 1400 - 15:08
چه کسی آمار غلط رتبه هجدهم اقتصاد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه کرد؟
حال سوال اینست چه کسی این اطلاعات غلط را به ایشان رسانده بود تا حدی که علی رغم دقت فوق العاده ای که همیشه از ایشان دیده شده است، این آمار را اعلام می کنند. به نظر می رسد با توجه به مصاحبه نوبخت با برنامه نگاه یک سیما در بهمن ماه 1399 که در ایرنا هم منعکس شد، منبع این خبر جناب معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه بوده است.

رهبر معظم انقلاب در اولین روز ماه مبارک رمضان و در ارتباط تصویری با جمعی از فعالان قرآنی به اطلاعات غلطی که به دست ایشان رسده بود اشاره کردند و فرمودند:
” من در سخنرانی اوّل فروردین، در باب رتبه‌ی اقتصادی کشور یک آماری را به مردممان عرض کردم و مطلبی را گفتم، بعد از آن چند نفر به من تذکّر دادند که این آمار درست نیست؛ من به دفترمان گفتم که بررسی کنند موضوع را؛ بررسی کردند معلوم شد که حرف آنها درست است، حق با آنها است، آمار ما درست نبوده و آنچه من گفتم -رتبه‌ی اقتصادی هجدهم در دنیا- مربوط به چهار پنج سال قبل یا پنج شش سال قبل بوده. لذا از آن کسانی که به من تذکّر دادند که موجب شد این اشتباه برطرف بشود، من صمیمانه تشکّر میکنم.”

حال سوال اینست چه کسی این اطلاعات غلط را به ایشان رسانده بود تا حدی که علی رغم دقت فوق العاده ای که همیشه از ایشان دیده شده است، این آمار را اعلام می کنند. به نظر می رسد با توجه به مصاحبه نوبخت با برنامه نگاه یک سیما در بهمن ماه ۱۳۹۹ که در ایرنا هم منعکس شد، منبع این خبر جناب معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه بوده است. (https://www.irna.ir/news/84214689)

نوبخت در برنامه نگاه یک سیما می گوید:
“در ۴۲ سال گذشته اتفاقات زیادی به ما گذشت که روی اقتصاد ما اثر گذاشت. با همه مشکلاتی که داریم و رنج و فشار اقتصادی روی مردم، باید بپذیریم براساس معیارهای قدرت اقتصاد، ما جزو ۱۸ کشور بزرگ جهان هستیم.”

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=9635
  • نویسنده : حمید برزگار

مطالب مرتبط

01خرداد
حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز
دغدغه های اصلی اقتصاددانان اسلامی به دولت منتقل شد؛

حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.