• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

7
نشست خبری معاونت پژوهش حوزه علمیه برگزار شد؛

نقش ویژه «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام» برای هدایت پژوهش‌های حوزوی

  • کد خبر : 32855
  • 17 آذر 1400 - 16:59
نقش ویژه «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام» برای هدایت پژوهش‌های حوزوی
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مقیمی حاجی: در تلاشیم پژوهشگاه‌های سطح قم را به یک مشارکت و هماهنگی برسانیم تا از ظرفیت این مجموعه، ناشران و پژوهشگران استفاده کنیم و مسائل مورد نیاز نظام را پاسخ دهیم.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، صبح دیروز(چهارشنبه) نشست خبری معاونت پژوهش حوزه، در سالن نشست های انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم برگزار شد. در این نشست که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مقیمی حاجی ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: امسال شعار هفته پژوهش “حوزه، پژوهش و پاسخگویی به نیازهای نظام و جامعه اسلامی” نام‌گذاری شد که ناظر به نیازهای روز جامعه است.

حجت الاسلام مقیمی

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در موضوعات مختلف مرتبط با این معاونت از جمله مهارت افزایی طلاب، برگزاری کارگاه‌ها ، نگارش مقالات، کتب و پایان‌‌نامه‌های متعدد، کانون‌های پژوهش در مدارس همچنین درختواره پژوهش گفت: پژوهش‌هایی که در اولویت باشند از سوی مرکز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

در این نشست خبری، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مقیمی حاجی در پاسخ به سوال خبرنگار صدای حوزه نسبت به جایگاه معاونت پژوهش در حل مسائل روز و ارائه پاسخ به جامعه گفت: «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام» برای همین موضوع تأسیس شده و نشست خبریِ تشریح اقدامات این دبیرخانه نیز در مردادماه برگزار خواهد شد تا محصولات و دستاوردهای این بخش اطلاع‌رسانی شود.

حجت الاسلام مقیمی

وی با اشاره به این موضوع که جنس فعالیت معاونت «ستادی» می‌باشد اظهار کرد: در تلاشیم پژوهشگاه‌های سطح قم را به یک مشارکت و هماهنگی برسانیم تا از ظرفیت این مجموعه، ناشران و پژوهشگران استفاده کنیم و مسائل مورد نیاز نظام را پاسخ دهیم.

معاونت پژوهش حوزه عنوان کرد: در نشست خبری این دبیرخانه، کارهایی که در احصاء اولویت‌ها و عناوینی که مورد حمایت قرار گرفته است تشریح خواهد شد؛ هم اکنون نیز جلسات هم اندیشی با اساتید و صاحبنظران در رشته‌های مختلف برای رسیدن به نتایج مطلوب، و مسائل روز جامعه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مقیمی حاجی در پایان اظهار کرد: بناست با هماهنگی صورت گرفته با مرکز آموزش، موضوعات و اولویت‌های پژوهشی احصاء شده، جهت استفاده در موضوع پایان‌نامه‌ها استفاده شود. مجموعه این اقدامات، ریل‌گذاری پژوهشی حوزه به سمت پاسخگویی به مسائل روز جامعه می‌باشد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=32855

مطالب مرتبط

05فروردین
حمایت‌های مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی طلاب پیرامون حوزه، نظام و جامعه
دبیر «دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی» در گفتگو با صدای حوزه مطرح کرد:

حمایت‌های مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی طلاب پیرامون حوزه، نظام و جامعه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.