• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

10
یک تحلیلگر سیاسی مطرح کرد؛

راز احتمالی توییت‌های فارسی ادوارد اسنودن

  • کد خبر : 29000
  • 01 آبان 1400 - 16:23
راز احتمالی توییت‌های فارسی ادوارد اسنودن
به نظر میرسد خریدهای تسلیحاتی ایران تا آن حد مهم بوده که بلافاصله پس از سفر سرلشکر باقری ، نخست وزیر اسرائیل که از موضوع باخبر شده بود، به دیدار پوتین رفت تا بلکه بتواند مانع از اجرای این قراردادها شود

به گزارش صدای حوزه، علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظر میرسد خریدهای تسلیحاتی ایران تا آن حد مهم بوده که توازن قوا را به شدت به نفع جمهوری اسلامی تغییر می داده که بلافاصله پس از سفر سرلشکر باقری ، نخست وزیر اسرائیل نیز که از موضوع باخبر شده بود، به دیدار پوتین رفت تا بلکه بتواند مانع از اجرای این قراردادها شود.

 از طرفی منابع مطلع از پاسخ منفی پوتین به درخواست های نفتالی بنت خبر می دهند و توییت لحظاتی پیش حساب منتسب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  ایران در همین راستا بوده است.

اگر ایران به سیستم اس ۴۰۰ و هواپیماهای سوخو ۳۰ و سوخو ۳۵ دست یابد علاوه بر نیروی موشکی استراتژیک و پهپادها ، می تواند روی هواپیماهای بسیار پیشرفته روسی نیزحساب کند.

روسیه مخالف اتمی شدن ایران است و به همین دلیل سعی دارد با مشوق های نظامی متعارف و جذابی که بتواند امنیت جمهوری اسلامی را به طرز چشمگیری ارتقا دهد ، از تصمیم احتمالی تهران جهت حرکت به سمت بازدارندگی اتمی جلوگیری کند.

توییت های دیروز و امروز ادوارد اسنودن هم یحتمل در همین راستا نگاشته شده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29000
  • منبع : مشرق

مطالب مرتبط

03خرداد
یک اقدام تروریستی و لاف های متناقض رسانه های صهیونیستی
02خرداد
‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟
سید نظام الدین موسوی در توئیتی اظهار کرد؛

‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟

02خرداد
سفارت‌های اسرائیل در سرتاسر دنیا به حال آماده‌باش در آمده‌اند
به دنبال اقدام تروریستی منجر به شهادت صیاد خدایی؛

سفارت‌های اسرائیل در سرتاسر دنیا به حال آماده‌باش در آمده‌اند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.