• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
امام جمعه نجف اشرف مطرح کرد؛

ادعای تقلب آشکار در انتخابات پارلمانی عراق/ چرا شمارش آرا در کشور امارات انجام شد؟

  • کد خبر : 28164
  • 24 مهر 1400 - 17:13
ادعای تقلب آشکار در انتخابات پارلمانی عراق/ چرا شمارش آرا در کشور امارات انجام شد؟
امام جمعه نجف اشرف تقلب در پنجمین دوره انتخابات پارلمانی عراق را «اظهر من الشمس» خواند و این سؤال را از کمیسیون انتخابات عراق پرسید: «چرا آرای عراق در امارات شمارش شد؟»

امام جمعه نجف اشرف تقلب در پنجمین دوره انتخابات پارلمانی عراق را «اظهر من الشمس» خواند و این سؤال را از کمیسیون انتخابات عراق پرسید: «چرا آرای عراق در امارات شمارش شد؟».

به صدای حوزه، «سید صدرالدین قپانچی» خطیب نماز جمعه نجف اشرف دیروز در سخنانی وقوع تقلب در انتخابات پارلمانی عراق را حتمی و «اظهر من الشمس» دانست و از احزاب سیاسی خواست قبل از شمارش دستی آرا با یکدیگر گفت‌وگو و نتایج انتخابات را پس از اصلاح آن قبول کنند.

وی با تأیید اینکه پنجمین دوره انتخابات پارلمانی عراق یک تجربه موفق سیاسی و مذهبی است، افزود: «مردم آنچه را که باید انجام می‌دادند، انجام دادند و اکنون توپ در زمین کمیسیون و نهادهای سیاسی است».

سید صدرالدین قپانچی در ادامه سخنان خود در نماز جمعه نجف اشرف تصریح کرد: کمیسیون انتخابات به در نظر گرفتن دو میلیون رأی اعتراف کرد و این باعث می‌شود علامت سؤال بزرگی را روی عملکرد کمیسیون و عدم اعتماد به کمیسیون ایجاد کند.

وی از کمیسیون انتخابات خواست با همه شفافیت خود عراق را از بحران نجات دهد و این پرسش را از کمیسیون مطرح کرد: «چرا شمارش آرا در کشور امارات انجام شد؟».

هدف از بحران لبنان به زانو درآوردن این کشور در برابر اسرائیل است

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگری از سخنانش به بحران لبنان و درگیری‌ و تیراندازی به‌سمت معترضان و روند بررسی پرونده انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: این بحران با هدف ایجاد درگیری‌های داخلی ایجاد شده است و بی‌شک هدف به زانو درآوردن لبنان در برابر اسرائیل است.

وی تأکید کرد که جنگ داخلی لبنان مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه به‌نفع اسرائیل خواهد بود؛ چراکه آنچه در لبنان و منطقه رخ می‌دهد یکی از سناریوهای تسلیم شدن به‌نفع استکبار و صهیونیسم جهانی است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28164
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دختران عراقی در عتبات + عکس
06اردیبهشت
تربیت نسلی مسلمان و دغدغه‌مند توسط سیده رباب صدر
نیم قرن تلاش مخلصانه و بی‌وقفه؛

تربیت نسلی مسلمان و دغدغه‌مند توسط سیده رباب صدر

30فروردین
در صورت تکرار مجدد، سکوت نخواهیم کرد
مقتدی صدر در پی حمله به خاک عراق توسط ترکیه:

در صورت تکرار مجدد، سکوت نخواهیم کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.