• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

3
رئیس جمهور در سفر استانی به بوشهر تاکید کرد؛

تمرکز دولت بر فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات استان بوشهر

  • کد خبر : 27275
  • 16 مهر 1400 - 16:08
تمرکز دولت بر فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات استان بوشهر
به دنبال کارهایی که دراستان بوشهر انجام شده، باید گام هایی هم در جهت فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات برای استفاده از ظرفیت ها در استان برداشته شود. برای رفع محرومیت های استان در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هم باید اقداماتی صورت بپذیرد

به گزارش صدای حوزه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر درگفت و گو با خبرنگاران افزود: ان شاالله خداوند توفیق دهد تا به دنبال کارهایی که دراستان بوشهر انجام شده گام هایی هم در جهت فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات برای استفاده از ظرفیت ها در استان برداشته شود.

رئیس جمهوری اظهار داشت:مسایلی در این استان وجود دارد و گام هایی برای آنها برداشته شده است اما  برای رفع محرومیت های استان در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هم باید گام هایی برداشته شود؛ بویژه کارهای زیربنایی در بخش های برق، آب، جاده های مواصلاتی و اتصال به ریل و راه آهن که باید در این سفر کلید بخورد تا بتواند به رفع مشکلات این استان منجر شود، مردم عزیزمان در این استان همیشه امیدوار بوده اند و امیدواریم در این سفر بر آنها افزوده شود.

وی یادآورشد: توفیقی است برای بنده و همکاران که امروز در استان بوشهر باشیم و پیشاپیش از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذرخواهی می کنم، امید است در آینده این فرصت فراهم شود که نقطه نظرات مردم را بشنویم و هم به بررسی مشکلات بپردازیم.

رئیس جمهوری با ادای احترام به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار مقاوم استان بوشهر گفت: پیشاپیش بررسی هایی نسبت به وضعیت بوشهر و مشکلات مردم استان انجام شده و گزارشات رسیده از مراکز مختلف مورد بررسی قرار گرفته است .

آیت الله رئیسی از حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار قدردانی و ابراز امیدواری کرد که بتوان گام های ماندگاری در این استان برای رفع مشکلات مردم برداشت. 

رئیس جمهوری در ششمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت، اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول همراهی می‌شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=27275
  • منبع : ایرنا

مطالب مرتبط

17اردیبهشت
دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!
درپی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم؛

دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!

17اردیبهشت
تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش
روایت وزیر فرهنگ از تعطیلات رئیس جمهور؛

تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.